Небезпечний червоний, збудливий жовтий: як маніпулювати людьми кольором свого одягу

Потужний інструмент для зміни настрою висить у вашій шафі.

Колір, відтінки, психологія, корисні поради, успіх
Як обрати психологічно свій колір.

Уявіть, що ви прокидаєтеся втомленим і роздратованим у день, коли вам потрібно бути на висоті. Що ви будете із цим робити? Чоловіки запропонують пробіжку й каву, а більшість жінок відповість, що оберуть "правильну" сукню, і будуть - праві! У вашій шафі висить потужний і недостатньо використовуваний інструмент для встановлення контактів, переконання та досягнення успіху. Психолог-кольоролог пояснює, як використовувати кольори, які ви носите, щоб змінити свій настрій і стати більш успішними.

Маркетологи та підприємці знають, що колір може впливати на наші почуття та сприйняття. Ось чому вони багато працюють над тим, який саме колір використовувати для представлення бренду. Жовтий може передавати оптимізм, синій - спокійну компетентність, а зелений - природну чи екологічну орієнтацію. Навіть якщо ваша робота не має нічого спільного з продажем речей, ви точно думали про щось подібне, коли обирали, в який колір пофарбувати вітальню.

Так от, хоча ми знаємо, що на людські емоції впливають кольори, ми часто забуваємо застосовувати це в простих, повсякденних ситуаціях, коли це може принести нам найбільшу користь. Насправді ж колір - це інструмент, який може миттєво і легко впливати на ваш настрій. 

Червоний

Наукові дослідження це підтверджують. Вони показали, що червоний колір стимулює симпатичну частину нашої нервової системи. Це наша реакція "тікай або бийся". Вона підвищує частоту серцевих скорочень і кров'яний тиск. А ще цей колір точно привертає увагу, ось чому знаки "Стоп" червоні.

Якщо ви хочете привернути до себе більше уваги, прискорити серцебиття під час тренування або виглядати привабливіше: червоний - чудовий вибір для вашого гардеробу. Обирайте червоний, якщо маєте намір зробити багато справ в цей день. Оберіть червону помаду на побачення та презентацію, аби привернути увагу. 

Синій 

Синій колір, з іншого боку, стимулює парасимпатичну частину мозку, також відому як система відпочинку і травлення. Він уповільнює серцебиття, поглиблює дихання і загалом заспокоює. Просто уявіть собі спокійний блакитний океан, що тягнеться до горизонту. 

Якщо ж ви збираєтеся на співбесіду і хочете миттєво заспокоїти співрозмовника і викликати у нього довіру, синій колір, ймовірно, буде кращим варіантом. Адже носіння синього кольору може заспокоїти як власника, так і тих, хто його оточує. Він ідеально підходить для ситуацій, коли ви хочете випромінювати професіоналізм і створити відчуття довіри, ясності та логіки.

Блакитний

Це колір інтуїції, емоційного і духовного розвитку. Блакитний асоціюється з ясним небом, з прозорістю води. Він створює відчуття легкості та чистоти. Його доречно носити на зустрічі, де від вас чекають експертної думки. Він також здатен формувати більш енергійну атмосферу, ніж глибший синій. 

Помаранчевий

Помаранчевий - сміливий вибір, а це означає, що коли ви носите його, люди, як правило, сприймають вас як творчу, веселу і надзвичайно соціальну людину. Помаранчевий - провокує комунікацію. Не вдягайте його у дні, коли ви ресурсно не готові спілкуватись з великою кількістю людей. 

Жовтий

Жовтий викликає пік збудження, коли наші очі бачать його - це означає, що наш мозок виконує велику роботу, дивлячись на цей колір. Цей потужний колір може сигналізувати про обережність, але також може викликати енергію та оптимізм у тих, хто його носить. Можливо, не варто обирати жовту сукню для серйозної стратегічної зустрічі. Але якщо ви відчуваєте себе пригніченими й похмурими в дощовий день, вона може стати ідеальним вибором. 

Зелений

Ми часто асоціюємо цей колір з природою та оновленням. Він змушує нас почуватися добре, заземлено і навіть безпечно. З огляду на це, додавайте зелений колір до свого вбрання, коли ви опинились в стресовій чи хаотичній ситуації. Носіння цього кольору може передати оточуючим, що ви - безпечне, спокійне місце. І хоча жовтий може бути не найкращим вибором для важливої стратегічної зустрічі, зелений може стати ідеальним. 

Лавандний

Лаванда, блідий відтінок фіолетового - це колір всіх модників. У західних культурах відтінок часто асоціюється з елегантністю й витонченістю. У царині мистецтва лаванду використовували, щоб викликати відчуття спокою та безтурботності. Художники-імпресіоністи, такі як Клод Моне, часто використовували лаванду у своїх полотнах. У цифровому світі лаванда часто використовується на веб-сайтах, пов’язаних зі здоров’ям, самопочуттям і красою, створюючи заспокійливу та привабливу атмосферу.

Підсумовуючи, лавандовий - це більше, ніж просто колір. Це символ елегантності та грації, засіб для тіла та розуму, а також муза для художників та дизайнерів. Його багата історія та символічне значення роблять його захоплюючим предметом дослідження, а його заспокійливі та заспокійливі властивості роблять його улюбленим кольором у різних аспектах життя. 

Нейтральні відтінки: беж, мокко, олива, коричневий та чорний

Для тих, хто тяжіє до нейтральних кольорів, головне - не забувайте про силу кольору впливати на ваш настрій та настрій інших людей. Чорний може бути елегантним і стильним, але якщо це весь наш гардероб, ви залишаєте на столі важливий інструмент для переконання, налагодження зв'язків і досягнення успіху.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube