Модний підступ: світ повівся на сумку - підробку. Оцініть самі

Читать на русском

Підробка цитує чотири культові моделі сумок всесвітньо знаних й дуже дорогих брендів.

Читать на русском
Мода, тренди, стиль, бренди, сумки
Сумка копіює дизайн такого аксесуара, як Birkin, та сумок брендів Celine, Dior і Balenciaga.

Підробка цитує чотири культові моделі сумок всесвітньо знаних й дуже дорогих брендів.

В світі моди чого тільки не трапиться. Це окремий всесвіт, де крім яскравого таланту та натхнення, зустрічаються й прикрий плагіат, і модні цитування, що викликають неоднозначні оцінки від потенційних користувачів. Останній, зокрема, став інструментом народження нових моделей та брендів. Саме про такий розвиток подій ми сьогодні й поведемо мову. 

Про нову сумку-підробку

Наскільки такий механізм - використання чужих творчих доробків та ідей для створення нового продукту - є морально виправданим, вирішувати модним критикам. Інформатор зверне увагу на модний витвір доволі креативного бренду MSCHF, що представив світові сумку-підробку, не приховуючи цього факту.

Більше того, митці вбачають в цьому певний концепт, який дуже схожий на жарт, або спробу збити зайвий пафос з культових моделей дорогущих брендів. В описі до модного продукту чесно сказано про те, що на його створення авторів надихнули саме інші бренди. 

"Історія полягає в тому, що (художники) попросили фабрику в Перу зробити підробку Birkin. Потім відправили її до Португалії та змішали з сумкою Celine. Згодом сумка потрапила до Індії, щоб її поєднали з дизайном Dior. Наприкінці лінії виріб було відправлено до Китаю для поєднання з сумкою Balenciaga. Результатом є напрочуд стильний, але деформований і, отже, не такий практичний набір впливів, який включає в себе вигнуті ручки, крихітну кишеню на блискавці та шкіряний каркас", - зазначено там.

В результаті вийшло те, що вийшло, - сумочка, що увібрала в себе ознаки культових аксесуарів всих цих брендів. Сумка має довгу назву - Global Supply Chain Telephone Bag - що дослівно перекладається, як "Телефонна сумка глобального ланцюга постачання". 

Доступний аксесуар з 21 лютого - у чотирьох кольорах: рудому, чорному, блакитному та рожевому. Купити її можна буде за $650. У порівнняі з сумками Birkin, вартість яких може сягати сотень тисяч доларів - варіант напрочуд бюджетний. 

В кампейні (рекламній кампанії) сумочки знялася стилістка Кім Кардаш'ян - Даніель Леві, вона тримає сумочку Global Supply Chain Telephone Bag на світлині в Instagram бренду MSCHF. 

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений MSCHF (@mschf)

Чи реагуватимуть офіси брендів, ідеї яких запозичили творці з MSCHF, поживемо, як то кажуть, побачимо. В повітрі втім пахне позовами через порушення прав на інтелектуальну власність. 

Про бренд, його концепти та суди

Бренд заснували двоє художників і колишніх випускників Род-Айлендської школи мистецтва - Лукас Бентель і Кевін Візнер, нині саме вони лишаються його креативними директорами. В 2020 році він мав 11,5 млн доларів зовнішніх інвестицій та 10 співробітників, нині - їх 30. 

Цього разу модні провокатори працювали з чотирма фабриками по всьому світові, аби зробити модні репліки (копії) відомих сумок таких брендів, як от Hermes, Celine, Dior та Balenciaga. Про це йдеться на сайті новоствореного продукту.

В цілому винахідники твердять, що їх надихає низка впливів, від арт-пранкера Мауріціо Каттелана до Енді Воргола та експериментального колективу прогнозування трендів K Hole, який придумав ідею Normcore у 2013 році. Мода є для них особливо благодатним ґрунтом, адже вона існує в повсякденному житті й здатна робити товари вірусними. Та митці зізнаються, що ніколи не можуть спрогнозувати популярність майбутнього продукту на 100%.

"Ми дуже свідомо завжди намагалися зробити роботу, яку ми можемо просунути в реальний простір, і працювати в тих самих масштабах, що й компанії та бізнеси, які ми намагаємося або критикувати, або з якими таким чином спілкуємось", - пояснюють вони.

  Маленька мікроскопічна сумочка MSCHF має ширину менше 0,7 мм дюйма
Ще одна bag від MSCHF має мікроскопічні розміри - ширину менше 0,7 мм - не є практичною, і майже - нереальна. 

Ведучи розмову про вірусність, варто згадати, що до цього митці створили виразні "великі червоні бутси", що прогриміли мережею в 2023 році, як вірусна знахідка. Їх носили такі знаменитості, як Джанель Монае, Lil Nas X і рестлер Сет Роллінз, а також натовпи людей на Тижні моди в Нью-Йорку. 

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений MSCHF (@mschf)

Креативні директори бренду вирішили не спинятись і пішли далі, створивши "другу серію" такого дутого до абсурду взуття - жовті "крокси-бутси". У візуальній кампанії MSCHF Crocs в Instagram бренду з'явилася Періс Гілтон. 

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений MSCHF (@mschf)

Крім того, художники-концептуалісти з MSCHF, що, схоже, ставляться до моди, немов до сучасного мистецтва, були доволі відомими до проектів бутсів та сумочки-підробки. Саме вони мали безпосереднє відношення до "кросівок Ісуса" - зі святою водою в підовші та скандального спортивного взуття, створеного на базі кросівок Nike в колаборації з репером Lil Nas X.

Тоді арт-колектив MSCHF випустив 666 пар взуття, яке миттєво розкупили, йдеться в статті The Guardian. Інформатор також писав про те, що Nike подала до суду на художників MSCHF за те, що вони створили на основі її кросівок взуття під назвою Satan Shoes ("Сатанинська взуття"), доповнене бронзовою пентаграммою, перевернутим хрестом та краплею людської крові.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.