Екрани тріскаються самі без причин: одна з моделей ноутбуків Samsung поводиться підозріло

Повідомлення на форумах веб-сайту Samsung показують, що люди стикаються з однією і тією самою проблемою

Samsung та ноутбук
На ноутбуці тріснув екран, коли він просто стояв на столі

Британець Джей Бі купив у лютому ноутбук-трансформер Samsung Galaxy Book 360 у магазині Currys і заплатив за нього $1631. Але через пару місяців, коли ноутбук стояв на столі всю ніч, на екрані з'явилися дві мікротріщини. Проте чоловік зазначив, що ніколи не упускав і не пошкоджував цей пристрій.

Здивований тим, як це могло статися, Джей Бі почав шукати в Інтернеті і виявив, що сотні інших людей, мабуть, повідомили про такий же досвід, пише The Guardian. На сайті Samsung є форуми, де пост за постом розповідається про те, що у людей екрани тріскаються самі без причин. Крім того, є люди, які купили два пристрої, і це сталося з обома, а також ті, хто відремонтував чи замінив свій ноутбук лише для того, щоб це сталося знову.

"У мене була і є така ж проблема на моєму Galaxy book3 360. Одного разу (приблизно через місяць після покупки) тріснула посередині та праворуч. Самсунг відмовив у ремонті. Ходив сюди-туди, і мене навіть змусили заплатити за оцінку. На щастя, згодом це було відшкодовано. Вартість ремонту на той момент оцінювалась у 550 євро. Вирішив не ремонтувати і з того часу користуюся як є. Напевно, це буде останній товар, який я у них куплю".

"Та ж проблема, що і у всіх вас: новий, через 3 місяці, з тріщиною по всій лівій стороні. Я використовую його як робочий комп'ютер, він ніколи не залишає ні столу, ні дома. Жодних причин для того, щоб він тріснув: ноутбук не впускали і не вдаряли. Прочитавши ці огляди, я навіть не збираюся зв'язуватися з Samsung чи Currys. Я просто змирюся з цим і більше не купуватиму у Samsung. Справді прикро, адже ноутбук виглядає розкішно (коли він працював...). Ніколи не думав, що стану користувачем Mac, але тепер я... Молодець, Samsung".

"Ні Samsung, ні Currys, схоже, не хочуть брати на себе якусь відповідальність за екран, що тріснув. Чесно кажучи, я відкриваю і закриваю цей ноутбук тільки вдома, оскільки він призначений для домашнього використання. Схоже, мені, можливо, доведеться відремонтувати його самостійно. Зараз я повністю відсторонений від цього бренду, і, на жаль, після багатьох років використання телефонів та ноутбуків мені, можливо, доведеться відійти від цього бренду у майбутньому", - коментарі людей на форумі Samsung.

До речі, цей ноутбук можна придбати і в Україні. На сайтах цінаі Samsung Galaxy Book 3 у середньому коштує від 38 464 до 40 499 гривень.

Власник ноутбука обговорив питання пошкодженого екрану з Currys та Samsung, і обидві компанії відмовилися йому допомогти. Команда Currys з розгляду скарг продовжувала говорити, що це, мабуть, випадкове пошкодження, і тому власник повинен заплатити сам. А співробітник служби підтримки Samsung сказав, що "не можна вірити всьому, що читаєш в Інтернеті", посилаючись на всі повідомлення на власному форумі компанії.

"Я вважаю, що в цих ноутбуках є серйозна конструктивна помилка і вимагаю відшкодування", - заявив власник зламаного пристрою Джей Бі.

Та подивившись на це, важко не зробити висновок, що з Galaxy 360 існує проблема. Дуже багато людей скаржаться на ту саму проблему. На цій підставі чоловік попросив Currys ще раз розглянути цю справу, і тепер вона змінилася.

"Нам було шкода чути про неприємну ситуацію, з якою ви зіткнулися, і ми раді повідомити, що справа була вирішена, і наш клієнт отримав повне повернення коштів, а також жест доброї волі на загальну суму 100 фунтів стерлінгів", - йдеться у відповіді на запит. "Ми також забезпечуємо внутрішній зворотний зв'язок із нашими командами, щоб переконатися, що вони добре поінформовані, і подібна ситуація не повториться".

Крім того, згодом запитали і Samsung про вирішення проблеми - і вони насправді не відповіли на звинувачення в тому, що їх ноутбук не такий, яким його представляли.

"У Samsung ми стежимо за якістю пристроїв і дуже серйозно ставимося до проблем клієнтів. Ми розслідували заяву Джей Бі і шкодуємо про його негативний досвід, але раді, що справу довели до задовільного рішення", - заявили у компанії.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube