Справжні та значні інновації у сфері краси зустрічаються нечасто
Два бренди створили новаторські продукти для краси, які, ймовірно, будуть затребувані у 2024 році. Такі інновації можуть і повинні змінити те, як багато хто з нас купує косметику. Йдеться про тональний крем ШІ та веганську червону помаду.
Британський бренд Dcypher вирішив змінити звичайний продаж тонального крему: бренди намагаються передбачити, які відтінки шкіри виявляться корисними та популярними, виробляють їх відповідно, а потім покладаються на клієнтів та персонал, щоб вони вибрали правильні та мінімізували непотрібні втрати. Але Dcypher відкидає цей процес, пише Тhe Gguardian.
Натомість він покладається на штучний інтелект для аналізу тону вашої шкіри за допомогою 60-секундного онлайн-процесу, а потім індивідуально змішує ваш унікальний відтінок на замовлення (53 $). Це призводить до відсутності надлишків на складі та упаковці, а також до відсутності надлишкових вантажів та складських приміщень. І це дійсно працює.
Dcypher дозволяє вибрати рівень покриття та кінцевий результат і поєднати їх з вашим відтінком, згенерованим штучним інтелектом, який буде абсолютно точним. Спробувати підібрати тон можна безкоштовно та онлайн на сайті бренду.
Наступним дивовижним продуктом буде 100% веганська червона помада. Каріса Джейнс, засновниця Hourglass Cosmetics після трьох років досліджень спільно з материнською компанією Unilever розробила Confession Red 0, веганську губну помаду багаторазового використання, запатентовану, від якої не постраждала жодна комаха.
Це по-справжньому насичений, вогненно-червоний колір у тонкій пулі. Він достатьо дорогий - 44 долара, але й упаковка, і формула видаються досить розкішними, і інноваційна технологія, ймовірно, стане згодом мейнстримом.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.