Секс-хуліганка Моніка Левінські повернулася в політику за допомогою моди

Майбутньої осені в США - президентські вибори. Левінські долучилась до кампанії пропаганди значення волевиявлення серед жінок

США, вибори, Моніка Левінські, скандал, Білл Клінтон, мода, одяг, тренди, кампанія
Моніка стала обличчям Будинку жіночої моди Reformation

Моніка Левінські, активістка боротьби з булінгом, яка опинилася в центрі медіа-бурі 90-х після роману з президентом Біллом Клінтоном, сьогодні підписала контракт з великим модним брендом.

Будинок жіночої моди Reformation обрав пані Левінські для кампанії "You've Got the Power" (лінійка офісного одягу), яку запустили на цьому тижні у партнерстві з Vote.org. Кампанія має на меті "нагадати" жінкам про їхню "силу" голосу в переддень президентських виборів у США.

"Разом з Монікою Левінські та Vote.org, ми нагадуємо вам, що у вас є сила. І що вам потрібно проголосувати цього року. Якщо ви не хочете скаржитися протягом наступних чотирьох років, ви повинні піти і проголосувати", - йдеться на сайті компанії. 

Це надзвичайно важливий рік виборів, а віра у великі інституції серед американців досить низька, йдеться крім того на сайті "Реформації". В рамках кампанії тут також розміщена інформація про те, як зареєструватися для участі в голосуванні.

До всього, компанія зробила пожертву в розмірі 25 тисяч доларів на користь Vote.org - найбільшої в країні позапартійної організації, яка заохочує людей до участі у виборчому процесі.

Про Левінські

Моніці Левінські - нині письменниці - було лише 22 роки, коли вона вступила в романтичні стосунки з тодішнім президентом, який був на 27 років старший за неї. Новини про їхні стосунки домінували в медіа США в 1998 і 1999 роках. Президент спочатку заперечував їх, а потім зізнався в "неналежному інтимному фізичному контакті" з інтерном Білого дому.

У 2018 році Левінські заявила, що їхні стосунки були "грубим зловживанням владою" з боку пана Клінтона. Вона також зазначила, що він був "найвпливовішою людиною на планеті... з достатнім життєвим досвідом, щоб знати краще".

На публіці вона знову з'явилася в 2014 році. Нині жінка регулярно публічно виступає проти кібер-булінгу, називаючи себе "нульовим пацієнтом" цього інтернет-тренду. 

Про нову колаборацію

У кампанії "Реформація" Левінські демонструє шкіряний тренч, яскраво-червону сукню-двійку, светри та інший офісний одяг. В інтерв'ю, опублікованому в понеділок в журналі Elle, Левінські сказала, що це партнерство стало відповіддю на зростаюче розчарування та апатію виборців напередодні президентських виборів у листопаді.

"Голосування - це використання вашого голосу, щоб бути почутим, і це найбільш визначальний аспект демократії", - цитується Левінські на сайті компанії.

Організація "Реформація" найняла тренера з руху для роботи з пані Левінські під час її фотосесії з фотографом Зої Гроссман.
Реформація" найняла тренера з руху для роботи з Левінські під час її фотосесії з Зої Гроссман.

"Не знаю, чи прозвучить це банально, але я думаю, що жінки можуть відчути себе більш впевнено, якщо визначать, де їм потрібна допомога, і попросять про неї", - додала Левінські про своє рішення стати фотомоделлю.

Моніка Левінські також розповіла Elle, що її 50-річчя минулого літа було "справжнім подарунком".

"Це був рік прийняття. Я змогла прийняти так багато про себе, про своє життя і про те, де я перебуваю", - сказала вона, додавши, що на її життя випало чимало травм, та жінка все ще сповнена надії. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube