Майбутньої осені в США - президентські вибори. Левінські долучилась до кампанії пропаганди значення волевиявлення серед жінок
Моніка Левінські, активістка боротьби з булінгом, яка опинилася в центрі медіа-бурі 90-х після роману з президентом Біллом Клінтоном, сьогодні підписала контракт з великим модним брендом.
Будинок жіночої моди Reformation обрав пані Левінські для кампанії "You've Got the Power" (лінійка офісного одягу), яку запустили на цьому тижні у партнерстві з Vote.org. Кампанія має на меті "нагадати" жінкам про їхню "силу" голосу в переддень президентських виборів у США.
"Разом з Монікою Левінські та Vote.org, ми нагадуємо вам, що у вас є сила. І що вам потрібно проголосувати цього року. Якщо ви не хочете скаржитися протягом наступних чотирьох років, ви повинні піти і проголосувати", - йдеться на сайті компанії.
Це надзвичайно важливий рік виборів, а віра у великі інституції серед американців досить низька, йдеться крім того на сайті "Реформації". В рамках кампанії тут також розміщена інформація про те, як зареєструватися для участі в голосуванні.
До всього, компанія зробила пожертву в розмірі 25 тисяч доларів на користь Vote.org - найбільшої в країні позапартійної організації, яка заохочує людей до участі у виборчому процесі.
Моніці Левінські - нині письменниці - було лише 22 роки, коли вона вступила в романтичні стосунки з тодішнім президентом, який був на 27 років старший за неї. Новини про їхні стосунки домінували в медіа США в 1998 і 1999 роках. Президент спочатку заперечував їх, а потім зізнався в "неналежному інтимному фізичному контакті" з інтерном Білого дому.
У 2018 році Левінські заявила, що їхні стосунки були "грубим зловживанням владою" з боку пана Клінтона. Вона також зазначила, що він був "найвпливовішою людиною на планеті... з достатнім життєвим досвідом, щоб знати краще".
На публіці вона знову з'явилася в 2014 році. Нині жінка регулярно публічно виступає проти кібер-булінгу, називаючи себе "нульовим пацієнтом" цього інтернет-тренду.
У кампанії "Реформація" Левінські демонструє шкіряний тренч, яскраво-червону сукню-двійку, светри та інший офісний одяг. В інтерв'ю, опублікованому в понеділок в журналі Elle, Левінські сказала, що це партнерство стало відповіддю на зростаюче розчарування та апатію виборців напередодні президентських виборів у листопаді.
"Голосування - це використання вашого голосу, щоб бути почутим, і це найбільш визначальний аспект демократії", - цитується Левінські на сайті компанії.
"Не знаю, чи прозвучить це банально, але я думаю, що жінки можуть відчути себе більш впевнено, якщо визначать, де їм потрібна допомога, і попросять про неї", - додала Левінські про своє рішення стати фотомоделлю.
Моніка Левінські також розповіла Elle, що її 50-річчя минулого літа було "справжнім подарунком".
"Це був рік прийняття. Я змогла прийняти так багато про себе, про своє життя і про те, де я перебуваю", - сказала вона, додавши, що на її життя випало чимало травм, та жінка все ще сповнена надії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.