ШІ помилявся і додавав в меню геть не те, про що просили зголоднілі прихильнику Маку.
McDonald's вилучає технологію замовлення на основі штучного інтелекту зі своїх ресторанів у США після того, як клієнти поділилися в мережі комічними випадками, пов'язаними з використанням ШІ. Харчова франшиза повідомила, що вилучить технологію з понад 100 ресторанів, в яких вона тестувалася, до кінця липня, пише BBC.
Випробування системи, що була розроблена компанією IBM і використовує програмне забезпечення для розпізнавання голосу для обробки замовлень, оголосили ще в 2019 році. Проте вона виявилася ненадійною. Це призвело до появи вірусних відео з неправильно інтерпретованими замовленнями - від морозива з беконом до курячих нагетсів вартістю в сотні доларів.
"Після ретельного аналізу McDonald's вирішив припинити глобальне партнерство з IBM щодо автоматизованого прийому замовлень", - йдеться в заяві мережі ресторанів. Там додали, що залишаються певними, вказана технологія ще стане частиною майбутнього ресторанів McDonald's.
Ця технологія була суперечливою з самого початку. Спершу побоювання були зосереджені на тому, що вона замінить живих співробітників. Але, як виявилось, до цього ще далеко. Тепер стало очевидно, що заміна працівників ресторанів може бути не такою простою.
Закінчення цього випробування, однак, не означає, що занепокоєння з приводу того, що штучний інтелект змінить робочі місця, припинилося. IBM теж заявила, що продовжить співпрацю з McDonald's у майбутньому.
"Поки McDonald's переоцінює і уточнює свої плани щодо нашого ШІ, ми сподіваємося на продовження співпраці з ними в інших проектах", - пояснили там.
В одному відео, яке набрало 30 тисяч переглядів у TikTok, молода жінка дедалі більше дратується, намагаючись переконати штучний інтелект, що вона хоче карамельне морозиво, а він додає до її замовлення кілька пачок вершкового.
@typical_redhead_ I thought TikTok would appreciate this 💀 #fyp #foryou #foryoupage #comedy #fail ♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod & Kevin The Monkey
В іншому відео, яке набрало 360 тисяч переглядів, замовник стверджує, що його замовлення переплутали із замовленням когось іншого, в результаті чого до його рахунку додали дев'ять порцій чаю. На іншому популярному відео двоє людей сміються, коли до їхнього замовлення додають курячі нагетси на сотні доларів, а New York Post повідомляв, що іншій людині помилково додали бекон до морозива.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.