Уряд вніс зміни до положення про Єдиний державний сайт електронних послуг, згідно з якими штучний інтелект може готувати відповіді на запити користувачів
Українці будуть отримувати інформаційну підтримку щодо користування порталом «Дія» з використанням технологій штучного інтелекту. Про це йдеться в постанові Кабміну від 13 червня 2024 року № 693.
Також постановою передбачено за допомогою порталі «Дія» внесення до центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я медичної та іншої інформації про користувача, в електронній формі, перегляд такої інформації та обмін нею.
Нагадаємо, що «Дія» працювала над впровадженням помічниці на основі штучного інтелекту, яка допоможе контактному центру відповідати на звернення українців.
У березні 2024 року стало відомо, що штучний інтелект допомагатиме в застосунку Дія. ШІ-помічницю зватимуть Надія. Це революційна технологія не тільки для України, а й для урядів усього світу.
«Одна з ідей, над якою працюємо, — помічник на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Помічника зватимуть Надія. Хочемо використати для цього технологічне рішення від однієї з топових міжнародних компаній. Це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки Дії», - розповідав навесні цього року міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Інформатор писав, як бізнесу використовувати штучний інтелект без репутаційних і фінансових ризиків.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.