З'ясувалося, що при цифрових замовленнях середній чек виявляється меншим
За часів розквіту пандемії COVID-19 ця послуга масово з'явилася у закладах громадського харчування, аби зменшити частоту контактування між людьми. І здавалося, що відмова від пережитків ХХ століття у вигляді паперового меню, справа хороша, зручна та прогресивна, і пандемія ненароком підштовхнула нас до майбутнього, де офіціанти не потрібні. Але на практиці виявилося, що з ослабленням ковидних обмежень ресторани та кафе почали повертати папку з меню. Чому? Виявляється вся справа у феномені QR-code fatigue, тобто втоми від замовлення через QR-коди в ресторанах, повідомляє The New York Times.
Звичайно, QR-коди не зникли зовсім, десь вони є паралельно з паперовим меню. Там, де швидкість замовлення та оплати є пріоритетом, вони, як і раніше, затребувані. Але в ресторанах, куди люди приходять неспішно повечеряти, і які використовували коди лише з міркувань пандемічної гігієни, звичайне меню знову стає головним.
Наприклад, за статистикою, у США дедалі менше ресторанів створюють нові QR-меню. І близько 75% існуючих стають не потрібні: за останній рік їх переглянули менше 90 осіб.
Ресторатори заявляють, що відвідувачі просто ненавидять меню QR-кодів, і в цьому є частка істини. Цифрове меню може бути незручно зверстано чи невдало сформовано. Або у відвідувачів може бути поганий зір. Зрештою, ти втрачаєш змогу поставити безглузде запитання: "А якщо я хочу, щоб коктейль був пряний і не такий солодкий?"
Хоча й власники закладів трохи лукавлять. Виявилося, що використання кодів невигідно насамперед самим закладам. По-перше, їм потрібно платити за послугу надання QR-кодів. По-друге, при цифрових замовленнях середній чек виявляється меншим. І для цього є кілька причин.
Як з'ясувалося, із QR-кодами люди рідше замовляють десерт. Тому що після основної страви потрібно знову діставати телефон, наводити на код, перегортати все меню. Довго, клопітно, поки все це зробиш – перехочеш тістечка. Крім того, коли ти не один, ритися в телефоні просто неввічливо, і так десерт "пролітає" повз чек.
А ще через коди відвідувачі рідше замовляють дорогі страви та напої, тому що в телефоні їхня переоціненість набагато сильніше “випинається” і розлучатися з грошима шкода. До того ж, у ресторан ми йдемо за незвичністю, якої немає вдома на кухні, а телефон – річ звичайна. І замовити з нього шампанське, яке, як ми знаємо, коштує тут удвічі дорожче, просто не піднімається рука.
В цілому, вся справа в особливостях роботи нашого мозку, який хоче отримувати задоволення від будь-якої послуги чи сервісу. А використання телефону, виходить, суттєво знижує рівень цього задоволення. І ці тонкощі опору мозку, мабуть, треба враховувати за подальшої цифровізації нашого життя.
Підробляють все! Як фальшиві гроші потрапляють до терміналів поповнення.
Майстерність фальшивомонетників зросла в рази - підробити можуть будь-яку купюру, ще й так, що її приймають термінали поповнення. Як виявити фальшивку, розповідає фахівчиня з криміналістичної лабораторії Вікторія Куликовська.
Підписуйтесь на нашу Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.