Це нестерпно: бісяча правда про те, як часто потрібно прибирати в будинку

Читать на русском

Дверні ручки, зубні щітки і навіть душові насадки потребують постійного догляду - і це потрібно не їм, а нам

Читать на русском
прибирання дівчина швабра засоби для чищення
Парадокс, але щоб прибирати було легше, потрібно робити це частіше.

Дверні ручки, зубні щітки і навіть душові насадки потребують постійного догляду - і це потрібно не їм, а нам

Утримувати будинок у чистоті – завдання не з легких. Поки прав та пакував зимові ковдри, все вкрилося пилом. Подолав його -  рушники подають знаки, що час прати. Тут виявилося, що з холодильника погано пахне, а тут унітаз занудьгував, а там уже й пил новий з'явився. Від того, як часто ми прибираємо, багато в чому залежить і кількість зусиль, які доводиться докладати кожного наступного прибирання. Для їхнього зменшення експерти рекомендують дотримуватись певної періодичності чищення того чи іншого об'єкта, повідомляє The Guardian.

Щодня: кухонна раковина та пляшки для води

Незважаючи на воду, що нескінченно ллється, раковина - одне з найбрудніших місць у будинку. Тому щоденне чищення – це закон, при роботі з сиром м'ясом – ще й одразу після використання раковини.

Мити гарячою водою з миючим засобом, дезінфікувати спеціальним спреєм, після чого витерти насухо. У слив капнути трохи олії чайного дерева або насипати харчової соди, після чого промити гарячою водою.

Вдвічі більше бактерій, ніж у раковині, у багаторазових пляшках для води. Їх потрібно мити щодня в гарячій мильній воді.

Кухонна мийка - розсадник антисанітарії.
Кухонна мийка – втілення антисанітарії.

Через день: туалет

Мікроби тут всюди, тому порада від експертів із прибирання - мити тричі на тиждень. Для початку протерти пил з усіх поверхонь паперовим рушником, щоб він не занурився в дезінфікуючий засіб, потім оббризкати спреєм, що чистить, і залишити на 5 хвилин, після чого протерти серветкою з мікрофібри. Для глибокого очищення залишити засіб для чищення в чаші унітазу на ніч.

Щотижня: від постільної білизни до клавіатури

Постільна білизна: клітини шкіри, які залишаються у білизні після кожного нашого візиту до ліжка - живильне середовище для пилових кліщів. А від них недалеко і до висипу, і до алергії. Профілактика кліщів - прання білизни на 60 градусах.

Банні рушники: міняти їх експерти рекомендують ще частіше - не раз на тиждень, а два, прати дозволяють щотижня. Робити це можна і в режимі 30 градусів, але при цьому добре було б додавати до порошку спеціальний очищувальний засіб, що вбиває бактерії. А для збереження кольору та ворсу використовувати оцет, який наливається у відсік для кондиціонера.

Тижня зміна ліжка - не тільки гарантована свіжість, а й захист від кліщів.
Щотижнева зміна постільної білизни – не лише гарантована свіжість, а й захист від кліщів.

Зубні щітки: щотижневі очищувальні процедури стосуються і головки, і утримувача, і зарядного пристрою, якщо щітка електрична. Звичайну щітку або електричну головку потрібно замочувати на ніч у воді з розчиненою таблеткою для зубних протезів. Тримачі миються гарячою мильною водою, зарядки протираються миючим засобом.

Екрани телефонів: всі знають, що мікробів на них більше, ніж на сидіннях для унітазів, оскільки частота дотиків до телефонів не зрівняється, мабуть, ні з чим. Тому раз на тиждень змоченою в медичному спирті серветкою із мікрофібри протираємо свої екрани.

Клавіатури: тут бактерій трохи менше, ніж на телефонах, але все одно багато. Спершу потрібно видалити сміття за допомогою пилососа, потім розпорошити засіб для скла або спеціальний очищувальний спрей на мікрофіброву тканину і протерти екран і клавіатуру.

Дерев'яна підлога: експерти радять пилососити її 2-3 рази на тиждень та раз на тиждень мити теплою водою з невеликою кількістю мила. Ганчірка або швабра повинна бути не мокрою, а вологою, щоб на дерево потрапляла мінімальна кількість води.

На екранах телефонів мікробів більше, ніж на сидінні унітазу.
На екранах телефонів бактерій більше, ніж на сидінні унітазу.

Дверні ручки та вимикачі: їхня щотижнева чистка годиться за умови, якщо в будинку ви один. У разі великої сім'ї робити це краще кожні 2-3 дні, оскільки з наших рук на ручки та вимикачі перебирається безліч мікробів. Протирати їх можна антибактеріальними серветками або спреєм, після чого висушити м'якою тканиною.

Щомісяця: від відра для сміття до холодильника

Душові насадки: тим, у кого в душі миються по чотири особи на день і тим, у кого тверда вода, рекомендується робити це ще частіше – двічі на місяць. Вапняний наліт засмічує головку душа і робить натиск води слабшим.

Якщо знімна головка, обприскуйте її засобом проти нальоту, накрийте паперовим рушником і залиште на 3-5 хвилин, потім жорсткою губкою видаліть залишки нальоту.

Якщо головка не знімається, розпорошіть на ній засіб проти нальоту та замотайте поліетиленовим пакетом. Через кілька хвилин почистіть щіткою, промийте під водою та висушіть.

Відра для сміття: тут не посперечаєшся - об'єкт брудний. Тому раз на місяць влаштовуйте йому гарячий душ із мочалкою та милом. Після миття цебро потрібно висушити і витерти насухо.

Два мільйони бактерій потрібно якось ганяти.
Два мільйони бактерій треба якось ганяти.

Пральні машини: ящик для порошку потрібно замочити в теплій мильній воді, якщо є пліснява - обробити антибактеріальним спреєм. Для очищення барабана можна використовувати засіб для пральних машин або соду. Після кожного прання дверцята та ящик для порошку повинні кілька годин постояти відкритими.

Холодильники : непростий об'єкт для миття, але подітися нема куди - тут може ховатися близько двох мільйонів бактерій. Для їхньої нейтралізації раз на тиждень потрібно протирати нутрощі холодильника безпечним для продуктів дезінфікуючим засобом. А раз на місяць замочувати всі полиці, шибки та ящики в гарячій мильній воді. Для свіжого запаху можна поставити на верхню полицю банку з бікарбонатною содою та  міняти її раз на три місяці.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.