З таким підходом забудьте про побачення: кому технології не допоможуть знайти партнера

Знайти і зберегти кохання сьогодні складніше, ніж будь-коли

побачення сайт знайомств кохання
Люди по-іншому стали ставитися до побачень та стосунків.

Парадокс, але зростаюча зі швидкістю весняної трави кількість додатків та сайтів знайомств, як і раніше не гарантує ні результату, ні успіху. Добре, якщо пошуки закінчуються хоча б одним побаченням, але найчастіше – нічим. Причому байдуже, хто шукає – кінозірка чи домогосподарка у декреті.

Чому можливостей все більше, а користі все менше, і як розвиток технологій впливає на відносини людей в інтерв'ю ВВС  розповів експерт із глобальних відносин у Tinder і автор нової книги "Знайти любов: як орієнтуватися в сучасному коханні і знайти для себе відповідного партнера" ​​Пол С. Брансон.

Три поради, як “підправити” свій профіль у Tinder

На жаль, наші можливості для знайомств із новими людьми, які здаються просто безмежними, експерт називає оманою. І десяток завантажених додатків зовсім не означають, що цього тижня у вас станеться хоча б одне побачення. А причини цьому як прикладні, що стосуються підходів до онлайн-знайомств, так і глобальні.

Ґрунтуючись на своєму досвіді роботи в Tinder, Брансон виділяє кілька помилок, яких припускаються люди, і які зрештою заважають їм досягти мети. У зв'язку із чим дає поради, як виправити ситуацію.

Швидкому романтичному результату заважає маса причин.
Швидкому романтичному результату заважає безліч причин.

По-перше, вирушаючи на пошуки, треба бути чесним, насамперед, із собою. Тобто точно  знати, чого ви хочете від стосунків, інакше виходять неприємні, але поширені історії, коли вона хотіла сім'ю та трьох дітей, але не зізнавалася, а він шукав партнерку для сексу вихідного дня, але не одразу сказав про це.

По-друге, це не актуальні фотографії. Другого побачення, зазвичай, не трапляється, якщо на перше прийшла людина, яка виглядає на 15 років старше, ніж на сайті знайомств.

“У людей немає недавніх фотографій, тому коли вони з'являються на побаченні, вони зовсім не схожі на картинку. Усі ми думаємо, що виглядаємо так само, як і 10 років тому, але це не так”, - каже Пол.

Порада спеціаліста: розмістити від 3 до 5 актуальних і різних фотографій. Одну – зі щирою усмішкою, другу – на весь зріст, щоб було видно все тіло, і ще кілька, на яких ви робите те, що вам подобається.

Із захопленнями, до речі, пов'язана третя порада письменника - розміщувати інформацію про свої інтереси.

“Наприклад, це те, що кожного місяця я граю у Dungeons and Dragons. Багато людей можуть зробити узагальнення та відвернутися. Але тоді з’явиться інша група, яка зацікавиться”, - вважає Пол.

До речі, демонстрація своїх інтересів є ще й свідченням високої самооцінки що, безсумнівно, плюс.

Чим більше інформації у профілі, тим менш травматичними будуть пошуки.
Чим більше інформації у профілі, тим менш травматичними будуть пошуки.

Зростання вимог заважає їх задовольняти

Якщо ж говорити про глобальні причини того, чому знайти партнера стало складніше, ніж за будь-яких інших часів, винне те саме багатство можливостей. І тут не про різноманітність додатків, а про різні формати відносин, які здавалися дивними ще 20-30 років тому, але абсолютно природні зараз. Моногамні та полігамні, спільне життя, роздільне чи напівроздільне, коли люди живуть разом періодами, загальний бюджет чи роздільний, бажання спільних дітей чи чайлдфрі. Тобто безліч різних форм, яка дуже утрудняє досягнення мети, коли твій набір уявлень збігається з набором іншої людини.

І, як каже експерт, дуже ускладнює пошук партнера нинішній рівень вимог, що зріс у рази. Якщо раніше було достатньо працювати та допомагати виховувати дитину, то зараз ми хочемо отримати від партнера абсолютно все.

"Ми хочемо, щоб вони були нам рівними за інтелектом, ми хочемо, щоб вони були генеральними директорами бізнесу, який ми запускаємо, ми хочемо, щоб вони були чудовими батьками, ми хочемо, щоб вони були феноменальними сексуальними партнерами", - зазначає Пол Брансон..

Наймолодші користувачі додатків ставлять комфорт вище, ніж фізичний потяг.
Наймолодші користувачі додатків ставлять комфорт вищий, ніж фізичний потяг.

Цікаво й те, як змінилися очікування від першого побачення. Для покоління Z, тобто людей, що народилися з 1997 по 2012 роки, головним чинником є ​​відчуття комфорту від спілкування з людиною. І якщо воно є на першому побаченні, то буде і друге. У всіх попередніх поколіннях вирішальним був не комфорт, а фізичний потяг.

Важливу роль у формуванні відносин мають і різні стилі прив'язаності, які збігаються з тими, що були у дитинстві. Так, є діти з надійною прив'язаністю, які почуваються спокійно і в безпеці без батьків, оскільки знають, що вони повернуться.

Є тривожний стиль прив'язаності, коли навіть після повернення мами дитина хвилюється, що вона може піти.

Є уникаючий стиль прив'язаності, коли дитині байдуже, хто пішов, хто прийшов, тому що вона вважає, що про неї не дбають, і розраховувати потрібно тільки на себе.

Зрештою, є дезорганізований стиль, що представляє складне і для дитини, і для оточуючих поєднання уникаючого та тривожного.

За таким же принципом ми прив'язуємось до своїх партнерів у дорослому віці, і це впливає на стосунки. Уникаючий ніколи не буде емоційно відкритим, тривожний буде хронічно стурбований, що його незабаром покинуть, про дезорієнтованого і говорити не доводиться. До того ж, коли в парі люди з різними стилями  прив'язаності – це окремі труднощі.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал щоб не пропустити важливі новини Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube