Користувачі висловлюють невдоволення змінами, вважаючи їх незручними і нелогічними
YouTube від Google почав впроваджувати оновлений дизайн десктопної версії, який викликав хвилю критики від користувачів. Новий інтерфейс, анонсований наприкінці лютого, зміщує назву відео, інформацію про авторів і коментарі праворуч, залишаючи більше місця під плеєром для рекомендованих відео і Shorts. Блогери і глядачі, які беруть участь у тестуванні, висловлюють невдоволення змінами, вважаючи їх незручними і нелогічними.
Як повідомляє Android Police, хвиля обурень від відеоблогерів та глядачів, які долучились до тестувань від компанії, сягнула піку. Зважаючи на переважну більшість негативних відгуків користувачів, YouTube, можливо, доведеться переглянути цей дизайн.
Якщо коротко, Youtube вирішив поміняти місцями практично всі елементи інтерфейсу.
Основні зміни полягають у переміщенні назви відео, інформації про авторів і коментарів у невеликий стовпець праворуч від відео.
Місце, що звільнилося під плеєром, тепер займають рекомендовані відео і Shorts, що, за задумом розробників, має поліпшити користувацький досвід. Однак, багато користувачів вважають такий підхід незручним. Функції, орієнтовані на доступність, як-от таймкоди, стенограма відео та описи, тепер зім'яті в невеликому прямокутнику праворуч, що ускладнює їхнє використання.
Перехід у повноекранний режим не рятує: інформація про відео та коментарі просто зміщуються під плеєр, але однаково залишаються праворуч від рекомендацій, які займають більшу частину екрана.
Загалом, новий дизайн YouTube викликає неоднозначну реакцію. З одного боку, він покликаний підвищити залученість користувачів і просувати більше контенту. З іншого боку, зручність і функціональність інтерфейсу для багатьох користувачів принесені в жертву.
Нещодавно у YouTube Music розширили функцію з офлайн-прослуховуваннями. Тепер користувачі стрімінгу можуть завантажувати пісні через веб-версію на ПК. Ця функція була запроваджена на початку 2024 року, проте тепер її розширюють для більшої кількості користувачів.
Раніше повідомлялося, що з 2021 року кількість передплатників YouTube Premium і Music подвоїлася - до 100 мільйонів. При цьому окремо кількість передплатників для YouTube Music (Premium включає доступ до цієї послуги) в компанії не називають. Водночас експерти зауважують, що стрімінг все ще відстає від Spotify, який налічує близько 220 мільйонів передплатників, що обрали тариф преміум.
Нагадаємо, Ілон Маск вирішив поконкурувати з YouTube. Найближчим часом він планує запустити застосунок для смарттелевізорів Amazon і Samsung, який повинен заохотити користувачів Х дивитися довгі відео на великому екрані. І матиме майже такий самий вигляд, як ТВ-застосунок YouTube.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.