Застосунки для шпаргалок в OpenAI Store стали одними з найпопулярніших, для чого використовувати їх у навчанні
До топу серед популярніших застосунків OpenAI увійшли застосунки зі штучним інтелектом для шпаргалок. Це застосунки, які допомагають школярам та студентам писати есе та контрольні. Відомо, що переглянули ці програми щонайменше 3 мільйони разів.
Як передає Speka, найпопулярнішими в OpenAI є чатботи, які передбачають майбутні ціни на акції та обходять детектори плагіату. При цьому на другій сходинці застосунок Consensus. Це інструмент для пошуку та узагальнення наукових праць.
Також інші популярні застосунки допомагають студентам створювати есе (твори на різні теми). Також інструменти зі штучним інтелектом можуть відповідати на поставлені питання, надавати шаблони для написання робіт, а також щось радити учням. Ці застосунки можуть допомогти студентам покращити свої роботи.
Відомо, що такі програми були переглянуті щонайменше 3 мільйони разів. При цьому OpenAI забороняє додатки, які займаються академічною нечесністю або сприяють їй.
Зазначається також те, що в 2024 році стали популярнішими інструменти для дизайну, які можуть миттєво генерувати зображення, перекладати з однієї мови на іншу або допомагати з пошуком роботи, переглядаючи резюме та супровідні листи.
У міжнародному рейтингу використання штучного інтелекту у 2023 році Україна увійшла до групи країн із найнижчими показниками: серед них Гватемала, Парагвай, Венесуела, Сальвадор тощо. Проте насправді чимало учнів використовують ці технології. Також 7 з 10 опитаних вчителів теж користувалися ШІ-інструментами. В Україні ChatGPT найпопулярнішим ШІ-сервісом серед учителів та школярів з-поміж усіх інших. Рівень знання серед учнів (76% опитаних) дещо вищий, аніж серед вчителів (68% опитаних). На другому місці за рівнем популярності серед опитаних є інструмент ШІ від проєкту На Урок.
При цьому 39% опитаних вчителів не планують напряму радити учням використовувати штучний інтелект. Водночас багато педагогів не проти цього.
"Учителі готуватимуть більше інтерактивні й персоналізовані заняття, а учні дискутуватимуть з ШІ та користуватимуться нескінченною терплячістю компʼютерів, просячи пояснити незрозуміле іншими словами з наведенням прикладів знову й знову. Одна з реакцій на цей факт: треба заборонити ШІ. Але джина випустили з пляшки, тож забрати загальнодоступне вже неможливо. Машини навчилися розуміти людей і відповідати на їхні запитання людською мовою", - зазначив керівник сфери інновацій у Projector AI Lab Денис Суділковський.
При цьому фахівці підкреслюють, що ШІ все одно не заміняє людей. Особливо якщо йдеться про творчі завдання.
"Не варто розглядати ШІ як панацею від усіх проблем освіти, – каже кандидатка педагогічних наук та завідувачка лабораторії “ГІС та ДЗЗ” Малої академії наук України Світлана Бабійчук. У МАН, яка є співорганізатором цьогорічного дослідження ШІ у школах, вважають, що результати опитування учителів свідчать про очевидні труднощі використання ШІ для деяких типів освітніх завдань", - підкреслила завідувачка лабораторії “ГІС та ДЗЗ” Малої академії наук України Світлана Бабійчук.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.