Усика спробує побити кожен: бій із Ф'юрі підштовхує до довгоочікуваного продовження

70 відомих боксерів з'являться в комп'ютерній грі від Steel City Interactive

Undisputed, Олександр Усик та Тайсон Ф'юрі
Олександр Усик побив Тайсона Ф'юрі і став абсолютним чемпіоном світу

Відеоігри - хороший спосіб залагодити суперечку з приводу фентезійного матчу у вашому улюбленому виді спорту. Для любителів футболу є EA FC, для баскетболу - NBA 2K, а автолюбителів уже багато років радують ігри F1. Але в боксі це не так. До теперішнього часу.

Цей вид спорту був недостатньо представлений в іграх відтоді, як важковаговик Electronic Arts оголосив про свій оригінальний симулятор боксу Fight Night у 2011 році, пише BBC. Компанія змінила курс і зосередилася на UFC, залишивши на ринку нішу для спеціалізованих, гучних боксерських серій.

Тож тепер незалежна студія Steel City Interactive, що базується в Шеффілді, сподівається повернути цей вид спорту на цифрову карту за допомогою Undisputed. До речі, у них гарний початок: Тайсон Ф'юрі, який з'являється на обкладинці спеціального випуску гри, говорив про це перед своїм великим боєм проти Олександра Усика. І обидва з'являються в Undisputed як частина списку з 70 осіб, до якого входять легендарні бійці минулого і сьогодення.

Але щоб зробити це, знадобилося чотири з половиною роки, і глава студії Еш Хабіб, який заснував компанію разом зі своїми двома братами, каже, що скромне коріння гри було далеким від яскравих вогнів головних боїв.

"Усе буквально почалося з того, що [боксер на пенсії] Раян Роудс прийшов до мене додому, сидів у моїй вітальні і я показував йому концепцію, яку ми створили за кілька місяців", - розповів Еш. "Він такий: "Я згоден, я хочу взяти участь". І це, очевидно, відкрило деякі двері".

Еш додав, що Раян та інші контакти в боксерській індустрії допомогли йому представити гру іншим бійцям, яким теж сподобалося те, що вони побачили. А після цього команді розробників вдалося укласти угоди за участю найкращих талантів світу боксу, використовуючи захоплення руху і цифрове сканування для створення реалістичних версій гри.

Фото: Steel City Interactive
Рікі Хаттон - одна із зірок британського боксу, яка з'являється у складі гри. Фото: Steel City Interactive

Крім того, це викликало здоровий інтерес до гри у шанувальників боксу, залучених обіцянкою Undisputed створити автентичну, реалістичну гру, схожу на серію Fight Night. А це дало змогу Steel City залучити інвестиції і вирости до компанії зі штатом близько 70 осіб, розташованої в офісі поруч з одним із величезних виробничих підприємств Шеффілда. Хабіб сказав, що команда чекала на цю гру з великим нетерпінням, але визнає, що це було "щось на зразок чаші з отрутою".

"Оскільки боксерських матчів не було так довго, очевидно, що від цієї гри чекають величезні очікування і, я думаю, хвилювання", - пояснив він.

Нагадаємо, що Undisputed деякий час була доступна на ПК як гра з раннім доступом, де гравці могли отримати незавершену версію до офіційного релізу і залишити відгук про помилки або функції ігрового процесу, які вони хочуть доопрацювати або додати.

Та, звісно, у гри активна спільнота фанатів, і в останні місяці зростає занепокоєння з приводу відсутності прогресу. Еш визнав, що багато хто висловив "обґрунтовані аргументи", і заявив, що темпи оновлень дійсно були не такими швидкими, як хотілося б студії. Але він наполягав, що розробники врахували всі ці відгуки.

"Знаєте, я зрозумів одну річ: розробка ігор - це непроста справа, якщо подивитися на це з боку", - розповів Хабіб. "А потім, коли вам справді потрібно побачити, що відбувається, це зовсім інша гра. Я думаю, що зараз ми перебуваємо в грі й неймовірно задоволені внесеними змінами".

Боксер із Шеффілда Далтон Сміт брав участь у Undisputed від самого початку його розробки
Боксер із Шеффілда Далтон Сміт брав участь у Undisputed від самого початку його розробки. Фото: Steel City Interactive

Проте є й інша проблема, з якою стикаються розробники, - це стан ігрової індустрії, в якій у всьому світі відбулися тисячі звільнень і закриття студій. Особливо сильно це вдарило по верхніх сегментах галузі: деякі з найбільших компаній, таких як Microsoft і EA, серед тих, хто домігся величезних скорочень. Однак й невеликі студії, такі як Steel City, також зіткнулися з проблемами.

Як розповів Еш, студія отримала "величезну підтримку" від боксерської індустрії, що зробило її менш залежною від ігрової індустрії в плані інвестицій. Тому, за його словами, для гри було важливо "віддати належне" спортивній сцені, і один зі способів зробити це - залучити багатообіцяючих боксерів. Один із них - Далтон Сміт, 27-річний професіонал із Шеффілда, який від самого початку брав участь у проєкті Undisputed.

Сміт сказав, що наявність спеціальної відеогри, присвяченої спорту, допомагає підтримувати інтерес фанатів і навіть може зацікавити їх спробувати щось справжнє. Також він вважає, що бокс виграє, якщо Undisputed стане популярним.

"В інших найбільших видах спорту є свої власні ігри, і їхня кількість збільшується щороку", - пояснив Далтон. "І це просто привернення уваги до цих видів спорту. І ви знаєте, чи то UFC, чи то бокс, чи то футбол, вони, ймовірно, гратимуть у кожній грі, і все це зводиться до натхнення молоді".

Та тепер, коли в Undisputed є офіційна дата виходу в жовтні, мрія Еша та його братів про створення власної гри про бокс майже здійснилася. Але, звичайно, попереду ще багато роботи.

"Думаю, бувають моменти, коли мене щипають", - поділився Еш. "Знаєте, просто посидіти за вечерею з Олександром Усиком або пожартувати з Тайсоном Ф'юрі - це дуже приємно. Але водночас нам належить здійснити тут досить важливе завдання. Таким чином, ми всі заземлені і впевнені, що виконуємо те, що мали намір зробити. І це єдине, що мене дійсно хвилює, - створення гри про бокс. Це те, чим я хочу займатися. Все інше, крім цього, - це бонус".

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube