У соцмережі X тестують нову функцію, яка може бути використана хейтерами

Нова функція дизлайків від компанії X викликала неоднозначну реакцію користувачів

У X розробляють функцію "дизлайків"
У X розробляють функцію "дизлайків"

Соціальна мережа Ілона Маска X (колишній Twitter) впровадила тестування функції дизлайків для коментарів, яка буде візуалізуватися у вигляді розбитих сердець. Ця нова можливість, доступна для користувачів iOS-додатку X. Вона дозволяє їм висловлювати негативне ставлення до коментарів, залишаючи під ними відповідну позначку.

Про це повідомляє TechCrunch. Twitter раніше, у 2021 році, вже тестував функцію дизлайків, але вимушений був відмовитися від її впровадження через побоювання, що вона може бути використана хейтерами та тролями для цькування користувачів.

Останні тести показують, що X розглядає можливість дозволити "дизлайки" лише відповідей, щоб кращі відповіді з’являлися вгорі довгого треда, а менш популярні відповіді переміщалися вниз.

На початку цього місяця інженер зворотної розробки Аарон Періс знайшов у коді додатка X для iOS кнопку, яка виглядає як розбите серце, поруч із кнопкою "лайк" у формі серця, а також прямі посилання на функцію "дизлайк".

В соцмережі X тестують нову функцію, яка може бути використана хейтерами 1

Нова функція від компанії X викликала неоднозначну реакцію користувачів: деякі побоюються, що вона може бути використана для цькування, адже дозволяє ставити не лише лайки, але й дизлайки. Наразі компанія не коментує тестування, але раніше вже вживала заходів для захисту користувачів, приховуючи лайки до публікацій та коментарів.

Таку ж функцію дизлайків для коментарів вже використовує соціальна мережа TikTok. Facebook також тестував подібну можливість, але вона так і не була впроваджена.

Соцмережа X дозволила користувачам публікувати порнографію

Раніше соцмережа X (колишній Twitter) дозволила користувачам публікувати порнографію та еротичний контент. Про це свідчать оновлені правила платформи. Одна з умов - щоб ці фото або відео були зняті та опубліковані за спільною згодою всіх учасників процесу.

Також користувачі, які захочуть поширювати такий контент, мають позначати це в публікаціях. Згодом компанія пояснила, що лише уточнила правила, але загальна політика щодо публікацій на платформі залишилась незмінною. 

Нагадаємо, у соцмережі X (Twitter) завірусився новий тренд. Флешмоб отримав назву "Столиця змінила тебе, Миколо", його суть - у жартівливій формі показати, як було раніше і як є зараз. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube