Стюардеси ніколи не роблять цього в літаку і ось чому

Читать на русском

Чому краще утриматися від пиття чаю та кави на борту літака

Читать на русском
Кишкова паличка і стюардеса
Якщо ви замовляєте напій у літаку, можливо, просто зупиніться на апельсиновому соку

Чому краще утриматися від пиття чаю та кави на борту літака

Ви коли-небудь помічали, що деякі бортпровідники ніколи не п'ють гарячу воду під час польоту? А досвідчені мандрівники взагалі рекомендують на борту літака обмежитися виключно мінеральною водою. Але чому? Відповідь на це запитання доволі огидна.

Ви можете подумати, що це тому, що вони на чергуванні, і коли вони роблять перерву, то сидять десь позаду, в кабінках бортпровідників та п'ють чашку за чашкою каву. Але, за словами однієї зі стюардес, насправді це не так, пише IFLScience.

"Бортпровідники не питимуть гарячу воду в літаку", - розповів бортпровідник. "Вони не питимуть просту каву і не питимуть простий чай".

Але чому б ні? Річ у тім, що якість води в кранах на борту літаків залишає бажати багато кращого. На відміну від води, яку стюардеси розливають із пляшок із мінеральною водою, для приготування гарячих напоїв на борту - чаю та кави - зазвичай використовується вода з кранів. Саме тому бортпровідники ніколи не п'ють у літаку гарячих напоїв.

Агентство з охорони довкілля провело дослідження води ще 2004 року і виявило, що 12,6% зразків містять коліформи. Кількість коліформ є показником кількості фекалій, що визначає санітарну якість продуктів харчування та води.

"Як загальна кількість коліформ, так і кишкова паличка є індикаторами того, що інші хвороботворні організми (патогени) можуть бути присутніми у воді та потенційно можуть вплинути на здоров'я населення", - наголошується в дослідженні.

Також Агентство з охорони довкілля виявило, що зі 158 літаків, які вони оглянули, у двох було виявлено позитивний результат на кишкову паличку, що може спричинити діарею та спазми шлунка. А Business Insider повідомляє, що кожен восьмий літак не відповідає стандартам безпеки на воді, тому деякі бортпровідники кажуть, що не торкатимуться цих речей.

У відповідь на ці дослідження Агентство з охорони довкілля 2009 року змінило свої стандарти, змусивши авіакомпанії використовувати джерела води, що відповідають рекомендаціям FDA. Вони також повинні дезінфікувати воду і перевіряти її не рідше одного разу на рік.

Проте, на жаль, нові правила, ще не принесли бажаних результатів. У 2012 році Агентство з охорони навколишнього середовища провело додаткові тести, і результати виявилися аналогічними. За даними NBC 5, близько 12%, як і раніше, дали позитивний результат на коліформи, хоча тільки 0,5% містили E.Coli.

"Якість води в літаках перебуває під певним контролем", - заявили в профспілці стюардес США, - "Але цей контроль явно недостатній".

Так, у 2015 році дослідження, опубліковане в Міжнародному журналі екологічних досліджень і громадської охорони здоров'я, показало, що у вантажівках, які доставляють воду, було більше бактерій, ніж у вихідному джерелі води. Та якщо ви думаєте, що все це не має значення, тому що нагрівання води вб'є будь-яку хворобу, подумайте ще раз.

"Це може вбити деякі організми", - сказала вчений-еколог Бренда Вайлс. "Але це не вб'є більшість із них".

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.