Простий трюк, який допоможе пройти будь-яку співбесіду

Навіть якщо ви не влаштовуєтеся до корпорації стендап-коміків, гумор допомагає отримати роботу мрії

люди, гумор
Головне, щоб на співбесіді не підвело почуття міри.

Психологи виявили ефективний спосіб зробити співбесіду більш комфортною та результативною для претендента. Щоб вас захотіли найняти на роботу, потрібно освоїти тонкий процес змішування "коктейлю", що складається з демонстрації своїх кращих навичок і знань, і гумору. Такого несподіваного висновку дійшли автори великого дослідження з Імперської школи Лондона, повідомляє IFlScience.

Гумор працює вже на етапі резюме

Мабуть, більшості людей знайоме почуття незручності на співбесідах, коли потрібно показати свої найкращі якості та бути переконливим, але при цьому не виглядати самозакоханим павичем, для якого немає нічого неможливого.

Вихід знайдено, і це “гумористичні хвастощі”, що допомагають подолати дискомфорт, підкреслюють компетенцію, привертають до себе і зрештою змушують роботодавця найняти вас.

"Іноді ми використовуємо гумор, щоб подолати незручність. Заінтриговані цим, ми побачили потенціал гумору як стратегії для вирішення дилеми балансування між необхідністю демонструвати компетентність і одночасно здаватися приємним і близьким", - зазначив перший автор дослідження, доцент бізнес-школи при Імперському коледжі Лондона Цзюнь Пай.

Виявилось, що гумор працює вже на етапі резюме, яке зазвичай має вигляд сухий і прямолінійний - "вчився, закінчив, працював".

Психологи склали два ідентичні резюме, але одне з гумористичними хвастощами, а інше - стандартне. Обидва були відправлені до 345 компаній, і ось що показав відгук на них: резюме з жартом "Чим більше кави ви можете надати, тим більше продукції я зроблю", отримало втричі більше відгуків. Гумор спрацював, роботодавці "клюнули".

Гумористичні хвастощі мають бути доречними

Той самий ефект був і в другій частині досліджень - безпосередньо на співбесідах. До кандидата, який використовує гумористичні хвастощі, прихильно віднеслася більша кількість роботодавців. Відзначивши при цьому, що він не тільки більш теплий і приємний, ніж той, хто просто озвучив своє резюме, а й компетентніший.

На третьому етапі досліджень аналізувалась функція гумору у презентаціях підприємців для отримання інвестицій. Розглянувши 154 презентації, дослідники виявили, що використання гумористичних хвастощів у них значно збільшує ймовірність того, що підприємець переконає інвесторів вкласти гроші в його проект.

Таким чином, дослідники зробили висновок, що не просто гумор, а саме гумористичні хвастощі здатні виділити людину з натовпу інших претендентів.

Але попереджають: це не означає, що треба жартувати за будь-якої можливості, оскільки це швидко набридне. Крім того, велике значення має контекст та адаптація до ситуації. І якщо гумор може бути доречним під час прийому на роботу, наприклад, журналіста, то в ситуації з кандидатом на посаду директора металургійного заводу може здатися дивним. Добре було б зважати й на те, що почуття гумору у всіх різне, але тут легко й не вгадати.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube