Не бути Шахерезадою: чому так складно обрати маленьку чорну сукню

Читать на русском

Чорна сукня буквально стала культом в моді, від Коко Шанель до Леді Ді

Читать на русском
Мода, тренди, стиль, сукня, одяг, корисні поради, стилісти, модні експерти, коментарі
Як бути, якщо сукня - це не для вас, а чорний колір вам не личить. Вихід є!

Чорна сукня буквально стала культом в моді, від Коко Шанель до Леді Ді

Безліч іншого одягу можна використовувати як основу для простих, шикарних образів на різні випадки життя. Але світ моди ніби збожеволів у своїму обожнюванні маленьких чорних суконь. Маленька чорна сукня вважається святим граалем моди з тих пір, як Коко Шанель відстоювала цю концепцію в 1926 році, пропонуючи її як альтернативу метушливим, більш барвистим сукням, популярним в той час.

"Одягнутися Шахерезадою легко, а підібрати маленьку чорну сукню важко", – якось сказала Шанель, вклавши в цю фразу філософію всієї своєї роботи.

Її першість оголосив американський Vogue, який назвав маленьку чорну сукню високою версією "Форда" і заявив, що вона стане "своєрідною уніформою для всіх жінок зі смаком". Долучився й Крістіан Діор, який назвав її "необхідною" в гардеробі кожної жінки, адже вона поєднує в собі практичність і витонченість, йдеться в матеріалі NYTimes.

Тим, хто сумнівався, достатньо було подивитися на Одрі Гепберн у фільмі "Сніданок у Тіффані", Джекі Кеннеді, яка вдягла таку сукню для портрета першої пари у 1961 році, і принцесу Діану, чия знаменита "сукня помсти" була ідеальною маленькою чорною сукнею. На даний момент ця сукня стала настільки повсюдною, що навіть має власну абревіатуру: LBD - Little Black Dress.

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 

Публикация от Lady Diana, Princess of Wales (@lady.diana._)

Проблема в тому, що, як ви помітили, не всі люблять чорний колір або мають в ньому не надто гарний вигляд. Не всі навіть люблять сукні. То що ж робити, і чи є альтернатива. Замість того, щоб думати про LBD як про "маленьку чорну сукню", подумайте про неї як про "маленьку базову сукню", радять сучасні модні експерти. Суть полягає в тому, щоб зберегти ідею про те, що простий, легкий одяг може доставити вас практично куди завгодно.

Це означає, що ви повинні подумати про те, що для вас буде еквівалентом. Можливо, це маленька темно-синя сукня. Або маленька сукня кольору слонової кістки. Може, навіть маленька бежева сукня. Можливо, це чудовий брючний костюм, можливо, навіть смокінг, коштовного відтінку, наприклад, смарагдового або сапфірового.

Коко Шанель відстоювала цю концепцію в 1926 році
Коко Шанель відстоювала цю концепцію в 1926 році

Вимоги до тканини, кольору, крою 

Що б ви не придумали, він повинен відповідати певним критеріям. Щоб уникнути категоричності, це має бути нейтральний, але достатньо плюшевий матеріал. І колір, що не викликає безліч асоціацій одразу. І достатньо строгий крій, щоб мати самостійний вигляд - без відволікаючих елементів - кишень, оборок тощо.

Тримайтеся подалі від льону, деніму і синтетики. Уникайте гарячих рожевих і шартрезових кольорів (їдкий жовто-зелений відтінок, зображений у головному колажі до матеріалу - прим. ред.). Уникайте неону. Шукайте вовну, шовк або трикотаж середньої щільності. І пам'ятайте: простота не вийде з моди. Значення мають такі деталі, як вирізи, розташування швів і обробка.

Не скупіться, особливо з урахуванням того, що це буде річ на всі випадки життя. Нарешті, враховуйте контекст. Чудова сукня або брючний костюм з кросівками, окулярами і солом'яним капелюхом підійде для прогулянки містом. Додайте босоніжки та прикраси - і можна йти на коктейль. Додайте туфлі на шпильках, вишуканий клатч і більше дорогоцінних каменів - і це вже вечірній "лук". 

Зрештою, геніальність LBD, як би ви її не визначали, полягає в тому, що це, по суті, просто базове полотно, на яке ви можете накласти свою індивідуальність, як того вимагає випадок. Малюйте, як вам заманеться.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.