Китай завершив випробування міського поїзда з водневим двигуном: що відомо

Читать на русском

На відміну від традиційних поїздів, які використовують викопне паливо або контактну мережу як джерело живлення, цей міський поїзд має вбудовану водневу енергосистему, яка може забезпечити потужне і довговічне джерело енергії

Читать на русском
Водень
Перший у Китаї міський потяг із водневим двигуном успішно пройшов випробування на швидкості 160 км/год

На відміну від традиційних поїздів, які використовують викопне паливо або контактну мережу як джерело живлення, цей міський поїзд має вбудовану водневу енергосистему, яка може забезпечити потужне і довговічне джерело енергії

Китай завершив випробування першого міського поїзда, що працює на водні. Під час них на полігоні поїзд із водневим двигуном розвинув швидкість до 160 км/год. Про це 21 березня повідомило агентство Xinhua.

Поїзд розроблений компанією CRRC Changchun Railway Vehicles Co., Ltd. у Чанчуні, провінція Цзілінь, на північному сході Китаю. На відміну від традиційних поїздів, які використовують викопне паливо або контактну мережу як джерело живлення, цей міський поїзд має вбудовану водневу енергосистему, яка може забезпечити потужне і довговічне джерело енергії. Максимальна дальність ходу поїзда – понад 1000 км, середнє енергоспоживання становить 5 кВт-год на кілометр.

 Використання водню як пального

Як пише Liga.net, на відміну від викопного палива, водень не виробляє шкідливих забруднювальних речовин або парникових газів, таких як вуглекислий газ або діоксид сірки. Основними побічними продуктами згоряння водню є тепло та вода. Німеччина у 2022 році запустила перші пасажирські поїзди на водні – Coradia iLint. На відміну від Китаю, ці поїзди їздять сільською місцевістю. Поряд з ними зростає використання таких автомобілів. Прогнозують, що тільки в Китаї до 2025 року на дорогах з'явиться 50 тисяч автомобілів з водневим двигуном. Тривають розробки й літаків на водні, зокрема гіперзвукового пасажирського літака Destinus. Перші водневі автомобілі в Україні зареєстрували у вересні 2021 року.

У Кабміні існують різні системи автоматичного обчислення, такі як СМ КОР, які вже використовуються на митниці та в податковій. Однак, у Бюро Економічної Безпеки ще не розпочали використання аналітики та індикаторів. Чому так сталося і які можливі наслідки цієї бездіяльності? Думкою на цей рахунок поділиться голова Ради громадського контролю БЕБ України, Тарас Котов. Дізнайтеся більше у нашому відео.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.