Zoom представила інструмент, який перетворює обговорення з відеозустрічей на готові документи завдяки ШІ
У рамках великого поновлення користувачі Zoom тепер зможуть попросити II згенерувати документ на основі того, що обговорювалося під час зустрічі. Ця функціональність є частиною нової функції під назвою Zoom Docs, яка стала доступною користувачам у понеділок, 5 серпня.
За допомогою Zoom Docs користувачі зможуть легко обмінюватися файлами з усіма учасниками зустрічі. Крім того, вони можуть використовувати генеративний II, щоб записувати або редагувати те, що знаходиться в цих файлах разом.
Вбудовані функції спільної роботи були вперше анонсовані платформою відеодзвінків під час її щорічного заходу Zoomtopia минулого року. У функції Docs користувачі також можуть попросити AI Companion від Zoom організувати стенограми зустрічей, створити таблиці, скласти контрольні списки, а також відстежувати процеси та завдання, які були призначені на зустрічі.
«Zoom Docs — наш перший продукт Zoom Workplace із вбудованим із нуля генеративним ІІ. Він легко перетворює інформацію з Zoom Meetings у застосовні на практиці документи та бази знань, дозволяючи командам зосередитися на важливій роботі», — написала у своєму блозі Сміта Хашим, директор з продуктів Zoom.
«Zoom Docs включений без додаткової плати до платних ліцензій Zoom Workplace, що створює ще більшу цінність для наших клієнтів. Завдяки AI Companion, доступному на кожному етапі, Zoom Docs спеціально створено для того, щоб дати людям можливість «працювати із задоволенням» та дати їм більше часу протягом дня», - додала вона.
За допомогою Zoom Docs компанія прагне наздогнати Google та Microsoft, які вже впровадили функції II у свої інструменти для спільної роботи на робочому місці. Google Workspace контролює більшу частину ринку з більш ніж 3 мільярдами користувачів, у той час, як Microsoft Teams. За даними звіту Wired, щомісячна кількість активних користувачів становить 320 мільйонів.
Однак стратегія Zoom заснована на ціноутворенні своєї пропозиції Workplace ($14-$19 на місяць) нижче, ніж у Copilot від Microsoft для 365 ($30 на місяць) та Gemini ($20-$30 на місяць). Підприємства також можуть бути більш відкритими для перемикання, оскільки багато організацій вже використовують Zoom для зборів, використовуючи робочі інструменти іншого постачальника.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.