Відерце для попкорну з Дюни 2 рве всі продажі: навіть Зендая сунула руку

Читать на русском

Воно нагадує піщаного черв'яка, він же Шай-Хулуд, з планети Арракіс.

Читать на русском
Кіно, сувеніри, маркетинг, Голлівуд, кінотеатри, кінопрем'єра, Дюна, друга частина, піар
Сувенірка другої "Дюни" - дійсно унікальна, вважають кінофани.

Воно нагадує піщаного черв'яка, він же Шай-Хулуд, з планети Арракіс.

Минулого тижня в український прокат вийшов бойовик "Дюна: Частина друга". Це не перший фільм про Дюну, який продає пам'ятні сувеніри, а деякі з культових сувенірів до фільмів в історії кінематографа збирали мільярди. Цього разу відерце для попкорну "Дюна" буквально стало вірусним за лічені дні.

Успіх другої "Дюни"

Після прем'єрних вихідних "Дюна: Друга частина" вже зібрала 182,5 млн доларів у світовому прокаті. Стрічка також встановила рекордний показник з моменту виходу концертної стрічки Тейлор Свіфт минулого жовтня.

Компанія Warner Bros., очікуючи на старт фільму, стримано оцінила перші касові збори на американському ринку в 65 млн доларів, у той час, як інші аналітики прогнозували близько 80 млн доларів. Натомість у свої перші вихідні прокату "Дюна: Частина друга" зібрала вражаючі 178,5 млн доларів, з яких 97 млн припало на міжнародний ринок. 

Але не лише Тімоті Шаламе та Зендая приваблювали фанатів до кінотеатрів: лімітована серія відерця для попкорну, випущена компанією AMC на честь фільму, має свій власний фендом. Його можна купити за 60-80 доларів на eBay.

Відерце, м'яко кажучи, унікальне. Воно нагадує піщаного черв'яка, він же Шай-Хулуд, з планети Арракіс. Коли фанат тягнеться до відерця, його рука має наштовхнутися на пластикові зуби істоти, щоб дістатися до попкорну, який знаходиться всередині.

Відео про відро зібрало мільйони переглядів у TikTok, стало предметом скетчу на SNL і було висміяно нічним ведучим Джиммі Кіммелом. Але шанувальників це не тільки не відлякує, але навпроти - навіть приваблює.

Згідно з нещодавнім інтерв'ю Entertainment Tonight, зірки фільму, схоже, самі були в шоці від такого сувеніру. Зендая прокоментувала, наскільки складно насправді дістати попкорн: "Він витягує попкорн з вашої руки", - сказала вона, а наляканий Джош Бролін додав: "Я не буду пхати туди руку".

Тим не менш, відерця виявилися успішним трюком, і, можливо, цього слід було очікувати від фанатів - адже існує довга історія пам'ятних сувенірів з фільмів про Дюну. Версія фільму 1984 року режисера Девіда Лінча мала унікальні пам'ятні сувеніри: можна було придбати фігурки піщаних черв'яків, які й сьогодні можна знайти на eBay. Тільки тепер їх продають сотнями.

Так само, ланч-бокс і термос з "Дюни" все ще можна знайти на Etsy. До того ж, "Дюна" - не перший фільм за останній рік, який продається з дорогим, привабливим для фанатів, посудом для попкорну. У "Барбі" Грети Гервіг теж були свої бляшанки для попкорну: замість піщаних черв'яків вони нагадували рожевий Corvette ляльки. 

Мистецтво створення кінопіару

Коли мова заходить про сувенірну продукцію для кіно, то варто сказати, що колекціонування завжди було частиною привернення уваги до кінопродукції. Зараз же існує безліч платформ у соціальних мережах для демонстрації таких товарів.

Але незалежно від того, для чого їх купують колекціонери, відерце для попкорну з піщаним черв'яком з "Дюни", безумовно, робить те, для чого воно призначене. А саме змушує людей говорити - і писати - про фільм.

Простіше кажучи, продажі сувенірної продукції для кіно стимулюються соціальними медіа, пише BBC Culture. Раніше компанії-виробники іграшок планували випуски фільмів разом зі студіями. Нині ж поштовхом для піару на додачу до іграшок та сувенірів є соціальні медіа, наполягають виробники такої продукції.

Зазначимо, що на маркетинг другої "Дюни" витратили додаткові 100 млн доларів, при витратах на кіновиробництво в 190 млн доларів. Тобто промоція фільму склала більше половини бюджету його створення. 

Унікальне відро розкуповують, немов гарячі пиріжки.
Унікальне відро фани фантазійної стрічки розкуповують, немов гарячі пиріжки.

Найбагатші сувенірні бренди Голлівуду

Більшість найбільш пам'ятних сувенірів походить з 80-х і 90-х років. "Зоряні війни" потрапили до Книги рекордів Гіннеса як найуспішніша кінофраншиза з мерчандайзингу. Але очевидно, що 20th Century Fox не усвідомлювала, наскільки масовими будуть продажі сувенірної продукції до фільмів, оскільки продала права на неї режисерові фільму Джорджу Лукасу.

Пам'ятні речі, безумовно, можуть збільшити прибутки фільму. "Парк Юрського періоду", який побив рекорди касових зборів, свого часу продав мега-кількість сувенірної продукції. За даними MCA/Universal, у 1994 році продажі іграшок, книг, одягу та інших товарів у стилі динозаврів перевищили 1 мільярд доларів. Тоді ця цифра була нечуваною.

Сьогодні цієї позначки в продажах сувенірної продукції регулярно досягають фільми Marvel . Серія книг про Гаррі Поттера, екранізована у фільмах, має цілі тематичні парки й магазини для поттероманів, з незліченною кількістю товарів, які можна придбати. Бренд оцінюється в 15 млрд доларів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.