У Rakuten Viber призначили регіонального директора по Україні: хто він та що зміниться для користувачів

Читать на русском

Rakuten Viber призначила першого регіонального директора в Україні, які зміни будуть для користувачів

Читать на русском
Колишній CEO українського IT-видання AIN.UA став регіональним директором Rakuten Viber в Україні
Ілля Бошняков

Rakuten Viber призначила першого регіонального директора в Україні, які зміни будуть для користувачів

Стало відомо, що Rakuten Viber призначила першого регіонального директора в Україні. Ним став Ілля Бошняков, який раніше протягом восьми років був CEO українського IT-видання AIN.UA. Він поділився деталями щодо новацій, які найближчим майбутнім чекають на користувачів.

Як передає dev.ua, у Rakuten Viber шукали лідера, який добре розуміє український ринок. Зазначається, що Ілля Бошняков відповідатиме за локальні запуски нових продуктів і рішень. Зокрема, регіональний директор займатиметься тим, щоб Україна отримувала якомога швидше нові можливості Rakuten Viber. 

Сам Ілля Бошняков зазначив, що давно захоплюється ідеєю Rakuten Viber. За його словами, компанія змогла зробити свій застосунок стандартом для багатьох аспектів життя. Тепер, підкреслив він, на цій основі фахівці створили цілу екосистему з різних сервісів. 

"Я радий доєднатися до команди та разом працювати над рішеннями, які мають помітний позитивний ефект для користувачів, бізнесів і економіки в цілому", - зазначив регіональний директор Rakuten Viber в Україні. 

 Що зміниться для користувачів у майбутньому   

Новоспечений регіональний директор в Україні Ілля Бошняков розповів, що в Rakuten Viber з 2023 року багато працювали зі штучним інтелектом. За його словами, це стосується також безпекових рішень: наприклад, поведінкової ідентифікації потенційних спамерів та шахраїв. Також, зараз тестується нова функція на базі партнерства з OpenAI для групових чатів. Скоро, підкреслив Бошняков, стануть відомі подробиці. 

Також Ілля Бошняков назвав три функції застосунку, які найбільш популярні в Україні:

  • Бізнес-повідомлення — у 2023 році попит на неї зріс на 39%;
  • Viber Ads — у 2023 році попит на неї зріс на 58%;
  • Бізнес-дзвінки — першими користувачами послуги стали державний "Ощадбанк" і мережа аптек "Бажаємо здоров’я. 

 "Ще одне рішення, якого поки немає в Україні, але на яке дуже чекають — це реклама з переходом у чат-бот, яка дозволятиме користувачам купувати речі у декілька кліків", - розповів він. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.