У ПриватБанку дозволили інтегрувати Термінал до сторонніх застосунків: що це змінить для клієнтів

Читать на русском

У ПриватБанку розширили можливості застосунку Термінал, що нового для підприємців

Читать на русском
ПриватБанк
У ПриватБанку змінюють правила інтеграції Терміналу

У ПриватБанку розширили можливості застосунку Термінал, що нового для підприємців

У ПриватБанку повідомили про можливість інтеграції Термінала до сторонніх застосунків та програмних рішень. За словами представників банку, тепер українські розробники, підприємці та сервісні компанії зможуть інтегрувати "Термінал" до сторонніх рішень. Таким чином, 11 червня розповіли в ПриватБанку, користувачі отримають зручний спосіб приймати безготівкові платежі та розширити можливості цифрових клієнтських сервісів, без розробки власних програм.

За словами керівника напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку Сергія Макаренко, застосунок "Термінал" дозволяє приймати безготівкові платежі за допомогою звичайного смартфону. Станом на сьогодні це практично єдине рішення, яке працює  з обома операційними системами Android та iOS.

Фахівці зазначили, що такий застосунок буде корисним для підприємців, які використовують власну програму для продажу товарів або послуг і якому потрібен функціонал безготівкового приймання платежів з картки або електронного гаманця.

Зазначається, що восени минулого року ПриватБанк вперше запустив цей застосунок для iPhone. Таким чином, наша держава стала третьою країною Європи та сьомою у світі, де можна використовувати iPhone у якості POS-терміналу.

Як працює застосунок "Термінал"   

Застосунок "Термінал" підходить для малого та мобільного бізнесу. Він дає можливість безконтактної оплати для покупців. Завдяки "Терміналу" POS-терміналом стає смартфон. Крім того, в такому випадку підприємець не несе відповідальності за майно банку, адже все робить на власній техніці. 

"Застосунок "Термінал"також має програмне забезпечення для фіскалізації чеків. Тож усі ваші операції тепер буде зареєстровано та передано до податкової. А клієнтам зможете надавати розрахункові чеки", - пояснювали в ПриватБанк.

Інтеграція застосунку "Термінал" до касового або програмного рішення

Інтегрувати застосунок "Термінал" можна, використовуючи різні застосунки або програмні рішення. Фахівці пояснювали, що серед переваг інтеграції:

  • Розширення можливостей вашого застосунку або програмного рішення;
  • Підвищення зручності користування;
  • Збільшення лояльності клієнтів;
  • Економія часу та ресурсів на розробці власного рішення.

Як підготувати роботу для інтегратора:

  • Зареєструвати підприємство в особистому кабінеті застосунку "Термінал";
  • Створити магазин;
  • Підключити касира до застосунку;
  • Отримати секретний ключ підприємства для взаємодії з банківськими сервісами згідно з документацією;
  • Розробка, тестування, імплементація застосунку "Термінал".

Яка підготовча робота для клієнта (користувача послуг інтегратора):

  • Реєстрація підприємства в особистому кабінеті застосунку "Термінал";
  • Генерація клієнтського ключа в меню "Інтеграція";
  • Передання отриманого ключа інтегратора.

При цьому за посиланням можна побачити детальну інструкцію, як користуватися "Терміналом" від ПриватБанку.

Фото: ПриватБанк
Фото: ПриватБанк

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.