То що ж з нею було не так
Apple вибачилася за рекламу iPad, яку розкритикували за "руйнування людського досвіду". В ній зображувався величезний гідравлічний прес, що розчавлює культурні об'єкти. Це викликало у багатьох негативну реакцію, повідомляє The Guardian.
Компанія Apple вибачилася після того, як в мережі з'явилася негативна реакція на рекламу свого нового iPad. В ній гідравлічний прес промислового розміру розчавлює колекцію творчих об'єктів, включаючи музичні інструменти, книги та банки з фарбою. Видовище, щиро скажемо, не для слабаків. Прес трощить предмети, фарба бризкає на екран, - все це виглядає кричуще.
Куди доречніше, наприклад, було б показати принцип роботи вакуумної технології, що "утискає" й вміщує світ музики та фарб до одного тоненького гаджета. У такому разі ідея була б зрозумілою, але вандальної демонстрації руйнування вдалося б уникнути. А може Apple свідомо зняли ролик саме таким? Подібне припущення спало на думку не тільки нам, а й британським маркетологам, але про це - далі.
У рекламі, яку запустив виконавчий директор Apple Тім Кук, показано, як машина розчавлює різні предмети - від піаніно і метронома до баночок з фарбою - до того, як на їхньому місці з'являється один iPad Pro, а голос за кадром каже: "Найпотужніший iPad в історії також є найтоншим".
"Зустрічайте новий iPad Pro: найтонший продукт, який ми коли-небудь створювали, з найсучаснішим дисплеєм, який ми коли-небудь виробляли, з неймовірною потужністю чіпа M4. Тільки уявіть, що з його допомогою можна буде створювати", - написав Тім Кук в мережі Х три дні тому.
Meet the new iPad Pro: the thinnest product we’ve ever created, the most advanced display we’ve ever produced, with the incredible power of the M4 chip. Just imagine all the things it’ll be used to create. pic.twitter.com/6PeGXNoKgG
— Tim Cook (@tim_cook) May 7, 2024
На те, що iPad може втиснути культурні досягнення людства в об'єкт заввишки 5 мм, коментатори в соціальних мережах відреагували по-різному. Актор Г'ю Грант написав на X, що реклама представляє "знищення людського досвіду, завдяки Силіконовій долині".
Американська кінорежисерка Джастін Бейтман, яка критикує вплив штучного інтелекту на свою індустрію, написала на X:
"Чому Apple зробила рекламу, яка знищує мистецтво? Технології та штучний інтелект знищують мистецтво і суспільство загалом".
Пізніше Apple вибачилася і визнала, що реклама була неправильно оцінена її розробниками.
"Творчість закладена в нашій ДНК в Apple, і для нас неймовірно важливо створювати продукти, які розширюють можливості творчих людей по всьому світу. Наша мета - завжди відзначати безліч способів, якими користувачі виражають себе та втілюють свої ідеї в життя за допомогою iPad. З цим відео ми не влучили в ціль, і нам дуже шкода", - заявили в компанії.
Повідомляється, що хоча реклама залишається онлайн в акаунті Кука на X і на YouTube, Apple скасувала плани її показу по телебаченню.
Креативний директор британського маркетингового агентства Inkling Culture Крістофер Слевін висловив думку про те, що насправді творці в Apple показали саме те, що думають, тобто ту жорстку правду, яка чекає на всіх нас. Він написав на LinkedIn:
"Схоже, Apple сама стала Великим Братом (відсилка до роману Орвелла "1984" - прим. ред.), тонко формуючи наше цифрове життя таким чином, що ми можемо не до кінця усвідомлювати його. Нова реклама iPad Pro, хоч і приголомшлива, але натякає на майбутнє, в якому наша творчість буде обмежена цифровими екранами, а вся фізична реальність буде розчавлена під невпинним маршем технологій".
Інвестор з Кремнієвої долини Пол Грем написав на X, що співзасновник Apple Стів Джобс "не схвалив би цю рекламу".
"Йому було б надто боляче її дивитися", - додав він.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.