Критики поставились до колекції прихильно, назвавши її зручною.
На показі в Мілані модний дім Prada продемонстрував нову чоловічу колекцію з акцентами на офісному стилі та яскравих природних кольорах. Автори визначили колекцію як спробу досягти модної надсучасності. Що ж, схоже, їм це вдалося. Принаймні вигляд моделі мали надяскравий, не без натяку на андрогінність.
Колекція чоловічого одягу, презентована на тижні моди, відповідає "актуальності природи" та "бажанню пізнати світ", йдеться в публікації The Guardian. Дизайнери поєднали елементи офісного та спортивного стилей. При цьому одяг не позиціонують як такий, що чітко належить до будь-якого з них. Модні митці шукають симбіоз, аби чоловіки виглядали надсучасно, пояснив співкреативний керманич Міуччі Прада.
"Ми не хочемо думати, що це одяг для офісу або одяг, який ви носите на природі. Натомість ми (...) прагнемо прийти до чогось більш сучасного", - пояснив він посил колекції.
Колекція складається з оверсайзних силуетів офісних костюмів й тренчів та твідових пальт. Крім того в ній вистачає кежуальних та навіть спортивних аксесуарів, зокрема ременів та сумок, і яскравого трикотажу, що додає нотку андрогінності чи навіть жіночності загальному вигляду вбрань.
Серед взуття - акцент на лоферах, серед пасків - на ажурній техніці та кольоровій шкірі, що додатково вносить м'яку яскраву нотку до образів колекції. Модні критики відзначили й морські мотиви, що проглядалися в двобортних дублянках з золотими ґудзиками та жакардових кепках, як у капітана корабля.
Дизайн подіуму вкотре розробив архітектурний аналітичний центр AMO з Роттердама. Цього сезону гості пройшли через сірий килимовий простір із настільними комп’ютерами в офісних контейнерах. І це перш ніж вийти на подіум з оргскла, під яким містилась жива трава зі струмком. Сидіння складалися з коливних офісних стільців – неергономічних, тих, що купуються оптом у Staples.
Смисловий посил колекції відобразив потяг людей до живого під час перебування у світі пластику, який ті самі й створили. "Цей одяг розроблений, щоб реагувати на різноманітні та відмінні середовища, інтер’єр та екстер’єр", йшлося в релізі показу.
Критики поставилися до колекції прихильно, назвавши її вельми привабливою. На їхнє переконання, саме Prada задає тон іншим модним брендам, стоячи в авангарді трендових змін. Колекцію назвали такою, що представляє повсякденну розкіш, продовжуючи звичну стильову тендецію модного дому.
Вбрання Prada з цієї чоловічої колекції знайшли функціональним та зручним, а такі будинки розкоші як Fendi, Gucci та Armani вже також представили гардероби з цією ж темою!
Минулого року Prada Group, якій також належить Miu Miu, відзначив 110-річчя. Група компаній повідомила про чистий дохід у розмірі 3,3 мільярда євро за перші дев’ять місяців 2023 року. Це на 17% більше, ніж в попередній рік. Крім того Prada запустила власне виробництво косметики.
Також нагадаємо, що в жовтні модний дім Prada оголосив про співпрацю з техаською компанією Axiom Space для розробки скафандрів NASA. Скафандри розроблять для місії Artemis III - першого польоту екіпажу на Місяць після "Аполлона-17" у 1972 році. Останній, щоправда, нещодавно відклали до 2026 року.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.