Підтримка Резерв+ через Telegram та Viber: у Міноборони пояснили, чому обрали ці месенджери

Читать на русском

У Міноборони пояснили, чому підтримку Резерв+ розмістили саме в Telegram та Viber - Новини технологій

Читать на русском
Підтримку Резерв+ через Telegram та Viber в Міноборони вважають зручною
Катерина Черногоренко

У Міноборони пояснили, чому підтримку Резерв+ розмістили саме в Telegram та Viber - Новини технологій

Нещодавно в Україні запустили застосунок для військовозобов'язаних "Резерв+". Він спрямований на те, щоб дати змогу військовозобов'язаним оновити свої облікові дані та отримати інформацію щодо себе в реєстрі. Тепер стало відомо, що підтримка застосунку "Резерв+" доступна українцям через месенджери Telegram та Viber. У Міністерстві оборони пояснили, чому було зроблено такий вибір. 

Про це розповіла заступниця міністра оборони з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко в інтерв'ю виданню Forbes. Вона зазначила, що технічна підтримка була "проактивним ходом Міністерства оборони". За словами Катерини Черногоренко, в такому форматі фахівці вже обробили близько 13 тисяч звернень від громадян. 

"Ми не можемо кинути користувачів, особливо, в контексті того, що оператори часто вносять дані в реєстр "Оберіг" з помилками. Тому ми вирішили піти до користувачів через зручні для них канали, серед яких були Telegram та Viber", - пояснила вона. 

Заступниця Міністра оборони зауважила, що в цих месенджерах оператори підтримки не публікують жодних чутливих даних. За її словами, там немає нічого такого, чого не можна побачити на порталі або сторінці в соцмережах Міністерства оборони України. Такий спосіб комунікації Черногоренко назвала "зручним на 100%". 

У Резерв+ стався ажіотаж   

Раніше заступниця міністра оборони Катерина Черногоренко розповіла, що з перших секунд релізу застосунку для військовозобов’язаних "Резерв+" стало надходити десятки тисяч заявок на авторизацію. Вона зізналася, що розробники не очікували такого напливу, оскільки на оновлення даних відводиться 60 днів. 

"Ми очікували ажіотаж, але не в таких масштабах. Тому коли за кілька хвилин після релізу ми побачили по 10 000–30 000 заявок на авторизацію, команда розробки почала реагувати на це. Зараз проблеми з авторизацією — це одиничні випадки", - пояснила заступниця голови Міноборони.     

Вона також розповіла, що над розробкою "Резерв+" працювали  команди з експертизою у розробці найпопулярніших державних сервісів. Зокрема, та сама компанія була залучена до шкільного додатку "Мрія". Розробники часто можуть використовувати попередні напрацювання та зовнішні компоненти, і це світова практика. Слід зауважити, що раніше український хактивіст Шон Таусенд заявив, що "Резерв+" нібито створений на швидку руку на базі іншого додатку — шкільного щоденника.   

Що стосується електронних повісток, то Катерина Черногоренко зазначила, що наразі її в роботі немає. Заступниця міністра пояснила, що треба розуміти, чи буде вона прирівнюватися до офіційного повідомлення.

"Як тільки буде задача на рівні постанови уряду чи на рівні закону — будемо дивитися, як це реалізувати", - підкреслила Катерина Черногоренко. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.