Експерт із секонд-хендів: Моє останнє придбання - пальто Mango з 80% вовни за 19 гривень

Читать на русском

Поради шопоголіка: як отримати найвищу знижку на товар і не проґавити модні речі

Читать на русском
одяг, секонд-хенд, молода людина, магазин
І пальто купити, і неповторний образ створити - кому що подобається.

Поради шопоголіка: як отримати найвищу знижку на товар і не проґавити модні речі

Професійні “мисливці” за брендовими речами, здається, могли б читати лекції щодо  правил відвідування секонд-хендів. І це цілком зрозуміло - тут ти не просто купуєш одяг, а спостерігаєш життя особливого світу, який живе за своїми законами. Інформатор поговорив із дніпрянкою Іриною Гриневич, яка любить секонд за відчуття мисливського азарту, можливість розслабитися та відволіктися і хоч трохи підтримати нашу багатостраждальну екологію.

Шопоголиком себе при цьому не вважає, хоча зізнається, що наслідки пристрасті до пальт та оригінальних головних уборів займають у квартирі багато місця.

Пальто – 19 гривень, хімчистка – 500

Власне, тому з верхнього одягу ми й почали розмову – всі знають, що у звичайних магазинах можна схопити кілька днів між сезонами, коли знижуються ціни на товар, який стає неактуальним. Це правило працює і для секондів.

“До березня вони привозять пуховики та куртки, але вже з наступного тижня буде завезення піджаків, легких курток та весняного одягу, - каже Ірина. – І саме зараз час іти за пуховиком – так, вибір не той, що у січні, але й ціни інші. Якщо на початку зими він коштував 700-1000 гривень, то зараз – 500. Торік я так і купила абсолютно новий, неймовірний іспанський пуховик, такого оригінального крою, що всю зиму відповідала на запитання: де ти його взяла?

Куртки розкуповуються набагато швидше, ніж пальто.
Куртки розкуповуються набагато швидше, ніж пальта.

А ось із пальтами, які так любить дівчина, ситуація інша: за спостереженнями Ірини, вони у нас особливою ​​популярностю не користуються, висять сезонами, і ціна в результаті знижується до смішного.

“Моє останнє придбання – демісезонне пальто Mango з 80% вовни, яке знизилось до мінімальної ціни 19 гривень. Ну, як його можна було не купити, хоч у мене вже є два? Смішно, що хімчистка обійшлася в 500 гривень, але все одно купити за 519 гривень нове пальто, яке на тебе добре сіло, не можна”.

Чистка та власноручна обробка – окремий пунктик у Іри. Не довіряючи магазинній дезінфекції, все, що можна випрати при 90 градусах, вона пере, відпарює та гладить, верхній одяг та делікатні тканини несе у хімчистку.

Загубитись у відділі ХХХХL

Добре, коли пальто ніхто не цікавиться та можна спокійно дочекатися максимальної знижки. Але що робити, якщо річ, що сподобалася, коштує 500 гривень, а ти її хочеш купити за 100? Фахівці рекомендують ховати, і місце для цього необхідно вибирати непопулярне. За словами Ірини, це відділ ХХХL, тобто речі великих розмірів, куди по три дні може ніхто не заглядати. Повісив свій светр серед сорочок 62-го розміру - і чекай до наступного тижня.

Є й "офіційний" варіант - віднести на стійку для відкладених речей, звідки потрібно забрати одяг протягом дня. Але це справа ненадійна.

“Продавці, звичайно, не контролюють, хто залишив цю кофтинку, а хто її потім купив, – каже Іра. - Зізнаюся, я й сама пару разів із цієї стійки купувала те, що хтось відклав”.

До речі, про великі розміри. Потрібно враховувати, що наш XL набагато більше, ніж у них. Тому якщо у вас 50-й розмір, не соромтеся розглядати одяг із трьома чи чотирма іксами, він не буде величезним.

Говорячи про непопулярність відділу великих розмірів, Ірина зазначає, що чоловіки там з'являються частіше, а в асортименті багато справді чудових речей. Жінки ж бувають рідко, можливо, через надмірну експресивність пропонованого одягу. На думку дівчини, в особливостях нашого менталітету прагнення не привертати уваги до своєї ваги, яка геть відсутня в європейок і американок.

"Щасливий годинник", коли ціни ненадовго падають, оголошують вранці та ввечері.
"Щасливі години", коли ціни ненадовго падають, оголошують вранці та ввечері.

Продавцям заборонено товаришувати з покупцями

В інтернеті завсідники секонд-хенду радять заводити дружбу з продавцями, щоб бути в курсі завезення, знижок, раптових годин щастя, коли на короткий час падають ціни. Зрештою, щоб можна було відкласти річ, що сподобалася, і купити її вже зі знижкою. За словами Ірини, в різних магазинах різні порядки, але чітка і відома покупцям система, що з'явилася, із завезенням та зниженням цін могла бути запроваджена, зокрема, і щоб виключити цей “блат”.

“Зараз із цими нестатутними відносинами з покупцями все суворо, за продавцями стежать, їх звільняють за це, а втрачати роботу ніхто не хоче, тож ані притримувати речі, ані повідомляти, що треба терміново бігти на розпродаж ніхто не буде. У мене була така дівчина-продавець, і це було дуже зручно, але її зрештою звільнили”, - розповіла Ірина.

На зміни в секондах вплинула і війна. Так, одним із найпопулярніших товарів узимку були флісові кофти, які для військових закуповують і волонтери, і жінки – для своїх воюючих чоловіків та батьків.

“Вони тут якісні, різнорозмірні, купувати їх у магазинах дорого, а на ринках – безглуздо, бо погана синтетика і гріє погано, – каже Іра. - Переселенці, які кинули вдома всі - постійні покупці, їх багато. Від цього ажіотаж, як за старих часів, у дитячих відділах. Та й дорослим треба в щось одягатися, тож часто чуєш через стінку примірювальної: "А пам'ятаєш, у мене вдома був схожий светр?" І розумієш, що в людини ні дома тепер, ні одягу”.

У секондах можна знайти найрізноманітніші навколоспортивні товари.
У секондах можна знайти найрізноманітніші навколоспортивні товари.

"Паличкою-виручалочкою" секонди залишаються для вагітних - тут великий та якісний асортимент, і це з розряду речей, які мало носилися. Як і всілякі спортивні форми для дітей, з яких швидко виростають – від костюмів для підводного плавання до спортивного кімоно та гірськолижних комбінезонів. Сюди ходять за одягом нестандартного розміру, коли не можна знайти нічого пристойного, якщо у тебе великі груди, попа або розмір ноги.

І якщо ви надумаєте лаяти себе за 28 куплену футболку, подумайте, що масове виробництво одягу завдає величезної шкоди екології - від хімікатів, що потрапляють у ґрунт, до вироблення парникових газів. А на виготовлення однієї футболки йде понад дві тисячі літрів води. То що, можливо, ви – не шопоголік, а екоактивіст?

Підписуйтесь на нашу Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.