Столітня жінка каже, що хотіла б, щоб це було виправлено.
Курйозна ситуація виникла в національній авіакомпанії США, там плутають 101-річну жінку з немовлям через помилку в системі бронювання авіакомпанії. Проблема виникає через те, що системи American Airlines, очевидно, не можуть вирахувати, що Патриція народилася в 1922 році, а не в 2022. Сама жінка тільки сміється із цього.
"Було смішно, що вони думали, що я маленька дитина, а я старенька!", - говорить вона.
Але столітня жінка каже, що хотіла б, щоб цю помилку виправили, оскільки в минулому вона вже створювала їй проблеми. Наприклад, одного разу співробітники аеропорту не підготували для неї транспорт у терміналі, оскільки очікували на дитину, яку можна було б винести на руках.
Під час попереднього рейсу Патриція та її донька Кріс чекали в літаку після того, як інші пасажири покинули його салон, оскільки співробітники аеропорту не організували для неї інвалідний візок. Збій стався, саме коли Патриція летіла внутрішнім рейсом, випадково - разом із журналісткою BBC на борту.
"Моя дочка забронювала квиток онлайн, а комп'ютер в аеропорту подумав, що моя дата народження 2022, а не 1922 рік. Те ж саме сталося минулого року, і вони також чекали дитину, а не мене", - розповіла вона.
Місце Патриції було заброньовано як дорослий квиток. Але виявилося, що комп'ютерна система аеропорту не може обробити дату народження так далеко в минулому - тому вона за замовчуванням встановила дату на 100 років пізніше.
Колишня медсестра, яка щороку літає, щоб побачити сім'ю і врятуватися від холодної зими, говорить, що в обох випадках співробітники American Airlines були добрими і змогли допомогти їй, незважаючи на плутанину. Патриція подорожувала сама до 97 років, але з тих пір покладається на допомогу своєї сім'ї.
"Зараз у мене проблеми із зором, тому я не хотіла б робити це сама", - сказала вона.
Водночас вона переконана, що проблеми із зором не завадять їй літати, і каже, що з нетерпінням чекає на свій наступний політ восени. На той час їй виповниться 102 роки - і, можливо, до того часу комп'ютери авіакомпанії встигнуть визначити її справжній вік. Жінка каже, що це було б корисним і для її доньки Кріс.
"Я б хотіла, щоб вони полагодили комп'ютер, оскільки моїй бідній доньці довелося нести весь наш багаж і одяг понад півтора кілометри від одних воріт до інших", - розповіла головна героїня цієї історії.
American Airlines на запит про коментар не відповіла.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. Підписатися на канал у Viber можна тут.