Як зробити успішну сторінку в LinkedIn: 20 лайфхаків

Дослідники пояснили, як успішно створити сторінку в LinkedIn, і як це може залучити клієнтів

Поради, які допоможуть покращити ефективність сторінки в LinkedIn
LinkedIn

Дослідники організації Just Connecting розповіли про зміни в алгоритмах LinkedIn за останній рік. Для цього експерти проаналізували 1,5 мільйона дописів на платформі. У результаті виявилося, що для 95% авторів охоплення впало аж +50%, а зростання кількості підписників сповільнилося до 40% порівняно з минулим роком. Експерти поділилися корисними порадами, які можуть допомогти компаніям створити успішну сторінку на платформі. 

  1. Заповнити інформацію про сторінку. Експерти радять додавати розділи "Робоче місце" та "Зобов'язання". Пропри те, що вони не мають прямого впливу на продуктивність, вони можуть покращити видимість сторінки в пошукових системах. 
  2. Оптимізація охоплення публікації. Спочатку дописи показуються 1,8% підписникам. Це на 25% менше, якщо порівнювати з 2022 роком. 
  3. Оптимізація охоплення публікації. Спочатку дописи показуються 1,8% підписникам. Це на 25% менше, якщо порівнювати з 2022 роком.    Залучати до сторінки не лише працівників своєї компанії. Коментар буде у вісім разів ефективнішим за лайк та у чотири рази ефективнішим за репост. При цьому залучення працівників компанії має на 40% менше впливу.
  4. Оптимізація форми лідогенерації. Експерти радять використовувати "Почати" або "Почати безплатну пробну версію", щоб була краща конверсія ваших лідогенераційних форм. Також користувачам рекомендують уникати "Замовлення безплатної демоверсії" та "Зв'язку з відділом продажу", адже вони працюють майже в три рази гірше.   
  5. Збільшувати охоплення завдяки рекламі. Активні рекламні кампанії можуть збільшити охоплення органічного контенту на 10-20%.   
  6. Використовувати новинні розсилки. Охоплення розсилок компанії збільшилося на 35%, а рівень залученості - на 20%. Проте наразі вони ще відстають від персональних розсилок.   
  7. Зменшення популярності вітрин. Порівняно з 2022 роком, цьогоріч залучення на сторінках вітрин впала ще на 25%.     
  8. Багатомовність. Багатомовні сторінки мають на 20-30% більше охоплення і до 25% більшу залученість. Серед найпопулярніших мов, зокрема, є іспанська та французька.
  9. Покращення запрошень на підписку. Через запрошення за замовчуванням (без можливості персоналізації через систему LinkedIn), дані показують дуже низький рівень прийняття. Це показник на рівні 3-8%.
  10. Використовувати цільові публікації. Річ у тім, що на відміну від особистих профілів, адміністратори можуть публікувати кілька дописів, не впливаючи на ефективність попередніх дописів, використовуючи функцію "Цільова аудиторія". Проте важливо, що кілька нецільових постів протягом 24 годин можуть конкурувати один з одним у Стрічці.
  11. Частота публікацій. Великі компанії публікують по одному посту на день. Водночас маленьким компаніям краще публікувати три публікації на тиждень.
  12. Визначити найкращі дні. Експерти радять публікувати контент з вівторка по четвер, а також у суботу. Для ефективності краще уникати понеділка, п'ятниці та неділі.
  13. Диверсифікація форматів контенту. Використовувати краще щонайменше чотирьох різних форматів контенту може збільшити охоплення на 10% охоплення (бажано зображення, відео, документи та зовнішні посилання).
  14. Цільова аудиторія. Використання функції "Цільова аудиторія" може підвищити релевантність допису в перші 90 хвилин через більш релевантних глядачів у першій групі.
  15. Залучення з особистої сторінки. З кінця 2021 року LinkedIn надає можливість сторінкам компаній взаємодіяти з іншими дописами. Ставлячи вподобання та коментуючи дописи від співробітників, постачальників або клієнтів, сторінка компанії може значно підвищити її видимість. При отриманні від трьох коментарів на день можна збільшити охоплення ваших дописів приблизно на 12%, а від шести коментарів на день — на 18%.
  16. Взаємодія з LinkedIn Live. Трансляції сторінок компаній на LinkedIn Live мають середній рівень залученості 6,1% (порівняно із загальним показником 5,2%). Використовуйте гештеги. Станом на січень 2024 року LinkedIn відключив три вибрані хештеги на Сторінки. Тому експерти радять інтегрувати відповідні хештеги безпосередньо у ваші дописи.   
  17. Заохочувати працівників. Експерти радять заохочувати працівників взаємодіяти з контентом компанії. Це теж може допомагати поширювати ваші публікації. 
  18. Оптимізувати час публікацій. Користувачам радять експериментувати з публікаціями у вихідні дні, які можуть збільшити охоплення на 50% збільшення охоплення та залученості в ці дні завдяки зниженню конкуренції, особливо для особистих історій. 
  19. Відстежувати ефективність. Важливо регулярно аналізувати, які типи контенту викликають найбільшу зацікавленість і відповідно коригуйте свою стратегію, щоб підтримувати динамічний та ефективний контент-мікс. 

Що таке LinkedIn   

LinkedIn - це найбільша онлайн-мережа професійних контактів. Користувачі можуть знайти потрібну роботу або стажування, а також налагодити й зміцнити професійні зв’язки та здобути навички, необхідні для досягнення кар’єрних успіхів. Користуватися мережею можна через повну версію, мобільну версію або через мобільний застосунок.   

Завдяки максимально заповненому профілю в LinkedIn користувачі можуть знайти нові можливості шляхом висвітлення вашої унікальної професійної біографії, досвіду, навичок та освіти. Платформу також можна використовувати для організації офлайн-заходів, створення груп, написання статей, публікування фотографій, відео тощо. 

Політолог Володимир Фесенко розкриває, чому новий законопроєкт не слід називати «скандальним» та чому важливо уникати таврування. Розмова про значущість мобілізації та можливі наслідки в разі невтілення цього закону. Приєднуйтеся до перегляду для глибшого розуміння.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube