Маск презентував роботаксі Cybercab - деталі

Мільярдер особисто покатався в Cybercab та оголосив про початок його виробництва у 2026 році

Cybercab
Ціна Cybercab становитиме менш як 30 000 доларів

Американський мільярдер та гендиректор Tesla Ілон Маск представив давно обіцяне роботаксі з двома дверима типу "крила чайки", без керма і педалей. Автономні таксі Tesla під назвою Cybercab пасажири зможуть викликати через додаток. Маск планує запустити цілий парк роботаксі.

По це пише Reuters. На презентації автівки Маск прибув на сцену на одному з роботаксі. Він заявив, що виробництво Cybercab почнеться у 2026 році, і транспортні засоби будуть доступні для клієнтів за ціною менш як 30 тисяч доларів. За словами Маска, вони коштуватимуть 20 центів за милю пробігу.

"Переважну більшість часу автомобілі просто нічого не роблять. Але якщо вони будуть автономними, їх можна буде використовувати в п'ять разів більше, можливо, в 10 разів більше", - сказав він зі сцени.

Маск планує запустити цілий парк самокерованих таксі Tesla, які пасажири зможуть викликати через додаток. Приватні власники Tesla також зможуть заробляти на додатку, вказуючи свої автомобілі як роботаксі.

Cybercab
Cybercab

Захід у четвер на студії Warner Bros поблизу Лос-Анджелеса, називався "Ми, робот". Reuters пише, що це очевидний натяк на науково-фантастичні оповідання "Я, робот" американського письменника Айзека Азімова, але також перегукується з наполяганням Маска на тому, що про Tesla "слід думати як про компанію, що займається робототехнікою зі штучним інтелектом", а не як про автовиробника.

Cybercab
Cybercab

Роботаксі від Ілона Маска: чи все так просто?

У 2019 році Ілон Маск заявив, що "дуже впевнений", що компанія матиме робочі роботаксі вже наступного року, тобто у 2020. Як пише Reuters, після невиконаних обіцянок, цього року Маск змістив свою увагу на розробку таких транспортних засобів, відмовившись від планів створення меншого та дешевшого автомобіля, який вважався необхідним для протидії уповільненню попиту на електромобілі.

Tesla ризикує вперше за свою історію зіткнутися зі зниженням обсягів поставок цього року, оскільки покупців не привабили знижки на застарілі моделі електромобілів.

Складна технологія та суворе регулювання призвели до мільярдних збитків для інших компаній, що намагалися освоїти ринок роботаксі, змусивши деякі з них припинити діяльність. Проте деякі продовжують працювати в цьому напрямку, зокрема Cruise від General Motors, Zoox від Amazon, а також китайські компанії, такі як WeRide.

Основні питання стосуються того, як швидко Tesla зможе налагодити виробництво роботаксі, які витрати будуть пов'язані з цим, і, що найважливіше, скільки грошей може принести цей бізнес. Увага також прикута до прогресу компанії у створенні програмного забезпечення для часткової автоматизації під назвою Full Self-Driving (FSD), яке, як очікується, стане основою для роботаксі.

Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube