Витримає таран військовим кораблем: на відміну від Керченського, цей міст простоїть ще років сто

Читать на русском

Міст Даньян-Куньшанський завдовжки 164 кілометри та підтримується приблизно 11 500 бетонними стовпами

Читать на русском
Карта та міст
Міст Даньян-Куньшанський є чудовим прикладом сучасної інженерної та архітектурної майстерності

Міст Даньян-Куньшанський завдовжки 164 кілометри та підтримується приблизно 11 500 бетонними стовпами

Міст Даньян-Куньшанський у Китаї тягнеться на неймовірну довжину 164,8 кілометра. Китайський віадук має не один, а два титули як найдовшого, так і другого за довжиною моста у світі. Віадук був побудований для покращення транспортної логістики між двома регіонами, та скорочення часу подорожі між ними, а також для пуску мостом швидкісної залізниці.

Великий міст Даньян-Куньшань у Китаї, який є частиною високошвидкісної залізниці Пекін-Шанхай, з'єднує Шанхай і Нанкін, утворюючи найдовший міст у світі. Цей вражаючий інженерний подвиг тягнеться на цілих 164,8 кілометра і перетинає рисові поля, озера, річки і навіть міста, пише IFLScience.

9 кілометрів моста пролягають над водою
9 кілометрів моста пролягають над водою

Віадук, що йде паралельно річці Янцзи від гирла в Шанхаї, має середню висоту 100 метрів, але оскільки він спроектований так, щоб під ним могли проходити кораблі, деякі ділянки мосту мають просвіт 150 метрів. Даньян-Куньшанський міст вражає своїми гігантськими розмірами та сучасним дизайном. Він є комбінацією висячих мостів, похилих і високих віадуків, а також безліч сталевих тросів, які підтримують підвісні мости. Крім того, цей міст настільки довгий, що його частина, відома як віадук Ланфан-Цинсянь, може навіть вважатися другим мостом у світі з довжиною 114 кілометрів.

Естетично міст Даньян-Куньшаньський величний та вражаючий
Естетично міст Даньян-Куньшаньський величний та вражаючий

Завершення будівництва Великого мосту Даньян-Куньшань у 2011 році, після всього чотирьох років будівництва, змінило залізничне сполучення в цьому районі, скоротивши 4-годинну 30-хвилинну поїздку з Нігбо до Цзясіна до всього 2 годин на поїзді. Весь міст складається приблизно із сотень тисяч тонн сталі та підтримується приблизно 11 500 бетонними стовпами. Тільки на одній секції мосту використовується 2000 опор, щоб перетнути озеро Янчен у Сучжоу.

Незважаючи на порівняно швидке будівництво, міст був побудований так, щоб витримати безліч стихійних лих, які, як відомо, торкалися цього району. Це були землетруси та тайфуни, а також міст обладнан для того, щоб витримати прямий удар військового корабля масою 300 000 тонн. А розрахунковий термін служби моста - понад сто років.

Міст Даньян-Куньшанський є візитною карткою Китаю та символом його технологічного прогресу
Міст Даньян-Куньшанський є візитною карткою Китаю та символом його технологічного прогресу

До того ж, міст не тільки покращив функцію громадського транспорту в регіоні, але й сам по собі став туристичною пам'яткою: люди подорожують з усього світу, щоб насолодитися мальовничими краєвидами під час цієї напрочуд короткої поїздки. Крім того, міст Даньян-Куньшанський уособлює символіку та культурні цінності Китаю. У його дизайні використані елементи, що відображають багату спадщину та традиції країни. Наприклад, червоний колір, що є символом удачі та процвітання в китайській культурі, присутній у декоративних елементах та освітленні мосту. Це додає споруді додаткову естетичну цінність та зміцнює її зв'язок із китайською культурною спадщиною.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.