Модний бренд спіймали на халтурі: його сукні придумав штучний інтелект - фото

Ольга Дяченко

Бренд модних суконь Selkie погорів на колекції до Дня Святого Валентина 2024 року

Вірусний модний бренд Selkie, який позиціонує себе як прихильника "повільної моди" та сталого розвитку, нещодавно був викритий у використанні генеративного ШІ для створення своїх дизайнів. Компанія випустила свою колекцію до Дня Святого Валентина 2024 року під назвою "Дім там, де серце" - Home Is Where the Heart Is -17 січня, після чого піддалася критиці з боку споживачів.

У пості в Instagram бренд продемонстрував кілька нових виробів, але глядачі швидко помітили, що щось не так. У колекції було представлено кілька суконь і світшотів з візерунками котів і собак, але на одному з них було зображено цуценя, у якого виявилось забагато пальців на ногах, пише BBC.

Розчарування модниць

Коментатори соцмереж розкритикували бренд за використання штучного інтелекту, що спонукало представників бренду відповісти, опублікувавши власний коментар про появу штучного інтелекту в моді.

"Тема мистецтва та штучного інтелекту продовжує залишатися поляризуючою, деякі художники виступають за, а інші - проти. Наша засновниця сама художниця і протягом багатьох років використовувала багато різних технік у дизайні Selkie. Вона акварелістка, ілюстраторка, графічна дизайнерка тощо. Для художниці, яка любить технології та бачить, як інші бренди вже використовують штучний інтелект у різні способи, було важливо вивчити цей новий засіб (...)

Ця колекція була розроблена рік тому, (...) якщо це майбутнє моди, то Selkie знаходиться попереду (...) Ми з нетерпінням чекаємо, як ця колекція буде сприйнята, і ми будемо використовувати відгуки клієнтів, щоб визначити, чи можемо використовувати ШІ в майбутньому", - написали вони, маючи на увазі роботи засновниці Selkie Кімберлі Гордон, створені за допомогою ШІ. 

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Selkie ™ (@selkie)

В коментарях пишуть, що здивовані тим, що бренд продовжує захищати помилки ШІ.

"На додачу до всього, що мене турбує, Selkie продовжує захищати цей дизайн з проблемами якості в самому візерунку... 😅 Я люблю цей бренд, завжди любила ваші принти і раніше не помічала помилок. Але тут є дуже очевидні проблеми з якістю", - пишуть споживачки модного одягу.

Модниці одностайно висловили розчарування. 

"Це розчаровує... Так чи інакше, давайте перейдемо до брендів, які цінують і поважають декоративно-прикладне мистецтво", - вони додали, що поважали бренд за несхожість на інших, аж тут раптом виявилось, що конкурентні перегони на модному ринку - для нього пріорітетніші за думку прихильників. 

Selkie - не перші й не єдині 

І дійсно, Selkie - далеко не перший модний бренд, який використовує генеративний ШІ. У 2023 році Valentino створив згенеровані штучним інтелектом візуальні ефекти для своєї кампанії Essential. Prada, Gucci й Levi's також створювали рекламу з використанням ШІ. Тоді ці кроки теж викликали негативну реакцію споживачів - через використання згенерованих штучним інтелектом зображень людей замість живих моделей.

Деякі модні бренди не лише використовують ШІ в рекламі, а й створюють цілі колекції з його допомогою. У Нью-Йорку навіть проводиться Тиждень моди зі штучним інтелектом, присвячений показу останніх новинок. Бренди швидкої моди, такі як H&M, повністю покладаються на штучний інтелект. Минулого року H&M's Creator Studio навіть почала дозволяти клієнтам створювати власні дизайни, які згодом друкуються на одязі за допомогою нової платформи генеративного ШІ Stable Diffusion.

Згідно ж зі звітом Mckinsey за 2023 рік, використання генеративного ШІ може додати близько 275 мільярдів доларів до операційного прибутку секторів одягу, моди та розкоші. Цей дохід, безумовно, мотивує бренди використовувати ШІ.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

No ad for you