Стів Джобс перевернувся в труні від такої реклами: Apple вибачається за жорстку правду, яка чекає на всіх нас

Читать на русском

То що ж з нею було не так

Читать на русском
Apple,  iPad, реклама, критика, суспільний резонанс, Силіконова долина
Apple вибачилася за рекламу свого нового iPad, яку презентувала всього кілька днів тому.

То що ж з нею було не так

Apple вибачилася за рекламу iPad, яку розкритикували за "руйнування людського досвіду". В ній зображувався величезний гідравлічний прес, що розчавлює культурні об'єкти. Це викликало у багатьох негативну реакцію, повідомляє The Guardian.

Докреативились до вандалізму

Компанія Apple вибачилася після того, як в мережі з'явилася негативна реакція на рекламу свого нового iPad. В ній гідравлічний прес промислового розміру розчавлює колекцію творчих об'єктів, включаючи музичні інструменти, книги та банки з фарбою. Видовище, щиро скажемо, не для слабаків. Прес трощить предмети, фарба бризкає на екран, - все це виглядає кричуще.

Куди доречніше, наприклад, було б показати принцип роботи вакуумної технології, що "утискає" й вміщує світ музики та фарб до одного тоненького гаджета. У такому разі ідея була б зрозумілою, але вандальної демонстрації руйнування вдалося б уникнути. А може Apple свідомо зняли ролик саме таким? Подібне припущення спало на думку не тільки нам, а й британським маркетологам, але про це - далі.

У рекламі, яку запустив виконавчий директор Apple Тім Кук, показано, як машина розчавлює різні предмети - від піаніно і метронома до баночок з фарбою - до того, як на їхньому місці з'являється один iPad Pro, а голос за кадром каже: "Найпотужніший iPad в історії також є найтоншим".

"Зустрічайте новий iPad Pro: найтонший продукт, який ми коли-небудь створювали, з найсучаснішим дисплеєм, який ми коли-небудь виробляли, з неймовірною потужністю чіпа M4. Тільки уявіть, що з його допомогою можна буде створювати", - написав Тім Кук в мережі Х три дні тому. 

Реакція мережі 

На те, що iPad може втиснути культурні досягнення людства в об'єкт заввишки 5 мм, коментатори в соціальних мережах відреагували по-різному. Актор Г'ю Грант написав на X, що реклама представляє "знищення людського досвіду, завдяки Силіконовій долині".

Американська кінорежисерка Джастін Бейтман, яка критикує вплив штучного інтелекту на свою індустрію, написала на X:

"Чому Apple зробила рекламу, яка знищує мистецтво? Технології та штучний інтелект знищують мистецтво і суспільство загалом".

Пізніше Apple вибачилася і визнала, що реклама була неправильно оцінена її розробниками.

"Творчість закладена в нашій ДНК в Apple, і для нас неймовірно важливо створювати продукти, які розширюють можливості творчих людей по всьому світу. Наша мета - завжди відзначати безліч способів, якими користувачі виражають себе та втілюють свої ідеї в життя за допомогою iPad. З цим відео ми не влучили в ціль, і нам дуже шкода", - заявили в компанії.

Повідомляється, що хоча реклама залишається онлайн в акаунті Кука на X і на YouTube, Apple скасувала плани її показу по телебаченню.

Креативний директор британського маркетингового агентства Inkling Culture Крістофер Слевін висловив думку про те, що насправді творці в Apple показали саме те, що думають, тобто ту жорстку правду, яка чекає на всіх нас. Він написав на LinkedIn:

"Схоже, Apple сама стала Великим Братом (відсилка до роману Орвелла "1984" - прим. ред.), тонко формуючи наше цифрове життя таким чином, що ми можемо не до кінця усвідомлювати його. Нова реклама iPad Pro, хоч і приголомшлива, але натякає на майбутнє, в якому наша творчість буде обмежена цифровими екранами, а вся фізична реальність буде розчавлена під невпинним маршем технологій".

Інвестор з Кремнієвої долини Пол Грем написав на X, що співзасновник Apple Стів Джобс "не схвалив би цю рекламу".

"Йому було б надто боляче її дивитися", - додав він.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.