Microsoft і Coca-Cola уклали угоду щодо застосування ШІ на мільярди доларів

Читать на русском

Microsoft і Coca-Cola будуть співпрацювати у проєктах з ШІ, що передбачає угода

Читать на русском
Coca-Cola витратить на Microsoft Cloud і сервіси генеративного ШІ більш ніж мільярд доларів
Microsoft і Coca-Cola

Microsoft і Coca-Cola будуть співпрацювати у проєктах з ШІ, що передбачає угода

Coca-Cola та Microsoft Corp уклали нову угоду терміном на п'ять років. Йдеться про співпрацю у пришвидшенні впровадження хмарних технологій і штучного інтелекту (ШІ). Компанії будуть використовувати передові технології, щоб покращити роботу Coca-Cola.

Про це повідомили на офіційному порталі Microsoft Corp. Зазначається, що компанії будуть проводити експерименти з використанням новітніх технологій у різних сферах бізнесу. Це стосується також Azure OpenAI та інших інструментів для застосування генеративного ШІ. 

Особливо планується приділити увагу тестуванню можливостей чатбота Copilot. Він спрямований на покращення ефективності працівників на робочому місці. Система також може полегшити роботу користувачів у програмах Microsoft 365: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Microsoft Teams тощо. 

Угод передбачає, що компанія Coca-Cola витратить на Microsoft Cloud і сервіси генеративного ШІ понад 1,1 мільярда доларів США. Відомо, що уже перевела всі свої програми на хмарні сервіси Microsoft Azure. Крім того, компанія понад рік використовує штучний інтелект для маркетингу, логістики та інших задач виробництва.   

Наразі компанія Coca-Cola досліджує, як застосувати ШІ-помічників для покращення обслуговування клієнтів, роботи компанії загалом і створення нових можливостей для росту. Слід підкреслити, що раніше схожу угоду оголосили McDonald’s та Google: ці компанії також працюватимуть над покращенням роботи закладів за допомогою хмарних технологій і штучного інтелекту.

Смартокуляри Ray-Ban від Meta отримали функції з ШІ

Розумні окуляри Ray-Ban Meta Smart Glasses отримали мультимодальний штучний інтелект, який дасть можливість обробляти різні типи інформації. Зазначається, що нова версія Ray-Ban Meta Smart Glasses отримає можливості з:

  • розпізнаванням об’єктів на фотографіях;
  • перетворенням аудіофайлів у текст;
  • пошуком інформації за допомогою голосових команд тощо.

Фахівці пояснили, що за допомогою фрази "Привіт, Meta, подивись" користувачі зможуть отримувати інформацію про об'єкти. Наприклад, дорожні знаки, рослини, авто тощо. Окуляри фотографуватимуть об'єкт, а штучний інтелект оброблятиме дані на хмарному сервісі. Після цього асистент озвучить користувачу відповідь.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.